یار حاج قاسم از دیار پردیس بود؛

پرواز بی بازگشت مدافع حرم به مقصد خانه آسمانی سردار دلها حسین محمدی

حسین محمدی از مستشاران نظامی ایرانی حاضر در سوریه و همچنین از نمازگزاران مسجد امام علی(ع) شهر پردیس در اقدام تروریستی امروز رژیم صهیونیستی در دمشق به درجه رفیع شهادت نایل آمده‌ است.

به گزارش صبح پردیس، حسین محمدی از مستشاران نظامی ایرانی حاضر در سوریه و همچنین از نمازگزاران مسجد امام علی(ع) شهر پردیس و سینه زنان هیئت شهدای گمنام در اقدام تروریستی امروز رژیم صهیونیستی در دمشق به درجه رفیع شهادت نایل آمده‌ است.

از امشب بابا دیگر نیست، حالا ۴ فرزند کوچک و بزرگ حسین محمدی سایه پرمهر پدر را بر روی سرشان حس نمی کنند و  باید بیاموزند که از این پس بدون دلگرمی به بابا زندگی را سر کنند.

از یکسال و اندی پیش بود که بخاطر وظیفه شناسی و کمک به همنوعانش به سوریه رفت و برای اینکه حضورش در صحنه مستمرتر باشد، خانواده را  هم با خود برد ،  خانواده ای که اکنون با آسمانی شدن بابا در این دیار، غریب و تنها مانده‌اند.

امروز در جریان اقدام ددمنشانه و کور دلانه رژیم صهیونیستی، پس از حمله هوایی به دمشق ۵ تن از مستشاران سپاه و مدافعان حرم به مقام والای شهادت رسیدند که در میان این شهدای گرانقدر نام پاسدار بسیجی حسین محمدی از اعضای پایگاه مسجد امام علی (ع) ناحیه مقاومت شهرستان پردیس نیز پردرخشش شد.

بسیجی جهادگری که از حدود ۱۰ سال پیش، پس از سکونت در شهر پردیس همراه و رفیق بامرام بچه های مسجد و پایگاه بسیج امام علی (ع)  شده بود و خدمتگزاری به مردم را افتخار می دانست.

او ارادت ویژه ای به ائمه داشت و حضورش در برنامه‌های مناسبتی، مذهبی و اجتماعی در مسجد امام علی(ع) و سطح شهر پررنگ بود.

گشاده رویی و خوش اخلاقی، دلسوزی و کمک به دیگران را می توان از جمله خصوصيات اخلاقی شهید حسین محمدی نام برد.

امروز با شهادت حسین محمدی یک سردار دیگر زاده شد که آغوش باز فرمانده شهیدش حاج قاسم  او را فرا خواند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا