پردیس میزبان برگزاری مسابقات تکواندو در المپیاد استعدادهای برتر است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس اعلام کرد: در روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه، پردیس میزبان برگزاری مسابقات کشوری تکواندو در المپیاد استعدادهای برتر است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری ایرنا، کاظم شادمهر گفت: وزارت ورزش و جوانان، المپیاد استعدادهای برتر را در کشور در رده سنی نوجوانان در بخش دختران و پسران برگزار می‌کند و در این راستا اداره کل ورزش و جوانان مقرر کرد تا المپیاد را در استان تهران برگزار و قهرمان هر رشته به مسابقات کشوری اعزام شود.

وی افزود: با توجه به شایستگی و ظرفیت خوب شهرستان پردیس در رشته تکواندو، هیات استان شهرستان پردیس را به عنوان میزبان المپیاد استعداد برتر انتخاب کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیم هیات استان، مسابقات تکواندو در روزهای ۱۴و ۱۵ تیر ماه در سالن ورزشی پارک فناروی پردیس برگزار می‌شود.

شادمهر ادامه داد: با توجه به برگزاری مسابقات تکواندو در قسمت دختران و پسران در پارک فناوری از علاقمندان برای حضور در ورزشگاه و روحیه‌بخشی به بازیکنان دعوت می‌شود.

وی با اشاره به سابقه میزبانی مسابقات در شهرستان پردیس اظهار داشت: در سال گذشته میزبان رشته‌های ورزشی متعددی در رده استانی و کشوری بودیم و در سال جاری نیز برای میزبانی مسابقات رشته‌های کاراته‌، رزمی و تکواندو در حد مسابقات کشوری و بین‌المللی برنامه‌ریزی شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس افزود: میزبانی مسابقات در سال ۱۴۰۲ به صورت یکپارچه استانی در رشته تکواندو رقم خواهد خورد تا نقطه آغازی برای میزبانی سایر رشته های ورزشی در سال جدید باشد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا