پردیس اولین شهرستان مجری طرح «تهران، شهر نماز» شد

طرح  تهران، شهر نماز ۱۱ اردیبهشت‌‌ماه از سوی آموزش و پرورش شهرستان پردیس و بومهن برگزار شد.

  به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، در راستای برگزاری طرح «تهران، شهر نماز»، پنجمین دوره این طرح به منظور احیای سنت آموزش نماز شیرین به کودکان شهر خود و دعوت خوش کودکان اول ابتدایی در پردیس (به عنوان اولین شهرستان مجری این طرح در سطح استان تهران) در سالن الغدير آموزش و پرورش این شهر و همچنین شهرستان بومهن برگزار شد.

این طرح با همکاری آموزش و پرورش شهرستان پردیس و بومهن و با حضور مربیان پیش‌دبستانی و پایه اول ابتدایی و معاونان پرورشی و با همکاری و حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران و اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برپا شد.

بنابر گفته مهدی فاضلی، مبدع و مدرس کشوری طرح شهر نماز «این طرح با استقبال و با حضور مربیان خلاق و علاقه‌مند شهرستان پردیس، همراه با بازی‌های فوتبال و نماز، پازل، سرودهای خوش آغاز، جورچین‌های نماز، تابلوهای تشویقی، قاب عکس نماز، مکعب‌های آموزشی و پوسترهای کلید بهشت برگزار شد».

در پایان این همایش به مدارس متقاضی طرح، مجموعه پوسترهاس آموزشی ـ تبليغی ـ هنری كليد بهشت شامل ١٩ پوستر از احادیث و آيات با موضوع نماز و كتاب «نماز شكوفه‌ها» اهدا شد.

همچنین برنامه جنبی طرح «تهران، شهر نماز» در بومهن، برگزاری کارگاه تخصصی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» بود که با حضور کودکان و مادران مهد خاله ستاره (یکی از مهدهای تخصصی قرآن کریم بومهن) همراه با برپایی کارگاه زنگ دوستی با کودک و احیای سنت‌های انس کودکان با قرآن در خانه برگزار شد.

یادآور می‌شود، این طرح با همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت امام رضا(ع) در بخش‌های كهريزک، شهرستان ری، رباط كريم، شهريار و اسلامشهر نيز تا پايان هفته آينده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا