پردیس الگوی ساخت مسکن در کشورهای همسایه

به منظور انتقال تجربیات مسکن مهر پردیس، صبح امروز یک‌شنبه 9 تیرماه 98 هیئتی عالی رتبه از نمایندگان مجلس و مسئولان استانداری بابِل عراق در پردیس حضور پیدا کردند.

به گزارش صبح پردیس،  این هیئت بعد از بازدید از پروژه‌های مسکن مهر در فازهای مختلف، با حضور در شرکت عمران به دیدار با مدیرعامل شرکت عمران و گفت‌و‌گو در خصوص ساخت مسکن در کشور عراق پرداختند.

مدیرعامل شرکت عمران ضمن خیرمقدم به نمایندگان کشور عراق بابت حضور در ایران، از قانون جامع تولید و عرضه مسکن جهت حمایت از قشر ضعیف و متوسط جامعه گفت و اعلام کرد طبق برنامه‌های دولت، 4 میلیون مسکن در کل کشور ساخته شده که عامل خانه‌دار شدن بسیاری از مردم بوده است. او پردیس را تجربه موفقی در ساخت مسکن توصیف کرد و از شروع خدمات زیربنایی و روبنایی هم‌زمان با ساخت مسکن در همان سال‌های اولیه خبر داد.

هیئت عراقی نیز با مثبت خواندن تجربیات ساخت مسکن در پردیس، اعلام کردند با توجه به برنامه‌های دولت عراق، به زودی ساخت مسکن‌های جدید در استان بابِل عراق آغاز خواهد شد. همچنین قرار است تعدادی از پیمانکاران خوش‌نام که پروژه‌های خود را با کیفیت و در زمانی مناسب به پایان رساندند، جهت همکاری به کشور عراق معرفی شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا