پردیس، میزبان اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال استان تهران شد

مسئول فضای مجازی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: پردیس بستری خوب برای قطب شدن در حوزه تولید محتوا را دارد و مطمعناَ با سرعت بیشتری در این حوزه پیشرف خواهند کرد و به زودی پردیس را قطب تولید محتوای کشور خواهیم دید.

به گزارش صبح پردیس و به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس عصر امروز نشست خبری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای استان تهران با حضور احمد بوربور مسوول فضای مجازی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه، محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس و جمعی از اصحاب رسانه استان در سالن جلسات فرمانداری پردیس برگزار شد.

بنابراین گزارش پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال استان تهران به همت ستاد فضای مجازی و تولید محتوای سپاه استان تهران و به میزبانی شهرستان پردیس برگزار و اختتامیه این رویداد با حضور ۴۳ تیم در هفتم دی‌ماه در این شهرستان برگزار خواهد شد.

احمد بوربور مسوول فضای مجازی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در خصوص این رویداد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س)، اظهار کرد: این رویداد طی پنج سال گذشته و با برگزاری پنج دوره در سطح کشور برگزار‌ شده و میزبان کل کشوری آن سازمان فضای مجازی بسیج بوده و اقشار مختلف جامعه در آن شرکت کرده‌اند.

وی گفت: امسال پنجمین دوره استانی و اولین دوره رویداد شهرستانی را برگزار کرده و نسبت به دوره های قبل شاهد افزایش تیم‌های شرکت کننده به ۴۳ تیم و ۱۱۰ نفر در استان تهران هستیم.

مسوول فضای مجازی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران افزود: این تولیدات ملی نیست طی این رویداد استانی استعدادهای شهرستانی شناسایی شده و از توان آنها استفاده خواهد شد.

بوربور ادامه داد: امسال ۴۳ تیم در این رویداد استانی حاضر بودند که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشتند و نشاندهنده این است که مجموعه تولید محتوای استان رو به پیشرفت است.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این رویداد توسط سازمان فضای مجازی استعدادیابی جوانان و نوجوانان است که پس از شناسایی، این استعدادها حمایت شده و تیم های شاخص با تعامل با سیستم استخدامی کشوری و سپاه خارج از نوبت پای کار خواهیم آورد.

مسوول فضای مجازی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران تصریح کرد: در تلاش هستیم تولید محتوای انقلاب اسلامی را در کشور بستر سازی و قله‌ای را برای این کار ترسیم کنیم تا افراد دارای استعداد را در حوزه‌های انقلاب اسلامی به کار برده تا پرچم انقلاب در نقاط مختلف کشور و جهان بالا برده شود.

بوربور افزود: اختتامیه این رویداد با حمایت مسوولان شهرستان پردیس هفتم دی‌ماه در پردیس برگزار می شود زیرا پردیس بستری خوب برای قطب شدن در حوزه تولید محتوا را دارد و مطمعناَ با سرعت بیشتری در این حوزه پیشرف خواهند کرد و به زودی پردیس را قطب تولید محتوای کشور خواهیم دید.

وی با بیان اینکه استان تهران به چهار قسمت تقسیم و چهار قطب را با شناسایی جوانان ایجاد خواهیم کرد، ابراز کرد: در این رویداد‌ها دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و به طور کلی از تمامی اقشار از جوانان ۱۲ ساله به بالا حضور دارند و از تمامی حاضرین حمایت کرده و افراد مستعد در تولید محتوای استان تهران تجهیزات دریافت میکنند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا