نماینده پردیس در مجلس:

پرداخت معوقات کادر درمان را پیگیر هستیم/ پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان پردیس رو به افزایش است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس گفت: قدردان زحمات و تلاش کادر درمان هستیم و مجمع نمایندگان تهران، پیگیر پرداخت و تسویه معوقات کادر درمان است.

به گزارش صبح پردیس به نقل از ایرنا، احمد نادری در حاشیه افتتاح مرکز واکسیناسیون تجمیعی در شهر بومهن توسط سپاه اظهار داشت: دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون با توجه به نیاز بیشتر به واکسیناسیون شهروندان در پیک پنجم کرونا در شهرستان پردیس افتتاح شد.

وی با تقدیر از حضور مستمر سپاه، بسیج، شبکه بهداشت و درمان در صحنه کارزار بیماری کرونا، اظهار داشت: با همکاری و مساعدت دستگاه‌های یاد شده پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان پردیس و سایر شهرستان های استان تهران رو به افزایش است.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تسهیل گری برای ساخت واکسن و واردات آن در پیک پنجم کرونا در دستورکار مجمع نمایندگان و همکاران ما در کمیسیون بهداشت و درمان قرار گرفته است.

نادری با توصیه به شهروندان برای رعایت بیش از پیش دستور العمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، اظهار داشت: کل جهان درگیر بیماری کرونا شده و نوعی از جامعه خطر شکل گرفته است و در این شرایط همه ما باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مشارکت در واکسیناسیون از این شرایط به سلامت گذر کنیم.

وی همچنین از بازدید از وضعیت بیمارستان انصار الغدیر شهر بومهن برای تسریع در تکمیل این بیمارستان خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا