پایش میدانی اعضای کمیته پسماند بومهن از مرکز مدیریت پسماند شهرستان های دماوند و پردیس(کندگ)

با توجه به حساسیت موضوع و طبق دستورالعمل جلسات کمیته پسماند، اعضاء کمیته از محل احداث مرکز امحاء زباله در منطق گندک بازدید نمودند.

به گزارش صبح پردیس، این مرکز جهت دفن زباله‌های شهرستان‌های پردیس دماوند احداث شده و هم اکنون شامل قسمت‌های امحاء زباله‌های شهری، زباله‌های عفونی، محل نگهداری سگ‌های بلا صاحب، سایت تفکیک و دفن زباله، مرکز تصفیه فاضلاب و شیرابه می‌باشد.

روزانه حجم زباله وارد شده از دو شهرستان به این محل بالغ بر ۳۰۰ تن است که با توجه به گستردگی و حجم بالا و همچنین وجود تعداد زیاد سگ‌های سرگردان در شهرستان‌های پردیس و دماوند، این مرکز به‌صورت مداوم در حال پیشرفت و ارتقاء می‌باشد.

همچنین پیش بینی می‌شود با توجه به امکانات موجود و انجام فعالیت‌های آموزشی و تشویقی از سوی عوامل آموزش دیده، شرکت پسماند به سطح بالایی از خدمات رسانی برسد.

طی این بازدید رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر بومهن، از برگزاری برنامه بازدید میدانی و تلاش پیمانکار پسماند خشک جهت جمع آوری حیوانات سرگردان تشکر نمود و بر موضوع رعایت قانون مدیریت پسماند و اجرای طرح‌های آموزشی برای شهروندان شهر بومهن تاکید نمود.

سید اسماعیل میر طاهری، همچنین همکاری و تعامل مؤثر همکاران ادارات بهداشت و محیط زیست با شهرداری بومهن و نظارت اتاق اصناف بر موضوع ساماندهی خرید و فروش هرگونه ضایعات قابل بازیافت و همکاری با پیمانکار منتخب مرکز گندگ را یادآور شد.

در پایان بازدید از محل فروش گل‌ها و غرفه‌های عرضه محصولات شوینده و آموزش شهروندی در شهر دماوند نیز بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا