پایان کار قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در عملیات مشترک پلیس پردیس و پلیس مبارزه با مواد مخدر  تهران بزرگ بیش از ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و یک نفر سوداگر مرگ دستگیر شد.

به گزارش صبح پردیس، “سرهنگ صارمی” در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس در تشریح جزئیات این خبر اعلام داشت در راستای مبارزه قاطعانه و همه جانبه پلیس علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پردیس با همکاری پلیس مواد مخدر تهران بزرگ از حضور یک نفر قاچاقچی سابقه دار و حرفه ای مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند و سپس با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: به دنبال این موضوع ماموران پلیس مواد مخدر پردیس با هماهنگی مقام قضایی موفق شدند در یک عملیات ضربتی مشترک با پلیس مواد مخدر تهران بزرگ متهم را در مخفیگاهش دستگیر و ۱۴ کیلو و ۳۹۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و ۵۲۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک ۲ عدد ترازوی توزین و متعلقات آن کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در پایان تصریح کرد: مبارزه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر ادامه دارد و شهروندان در صورت آگاهی از فعالیت این گونه افراد مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا