با معرفی نفرات برتر در پارک فناوری پردیس؛

المپیک برنامه‌نویسی پارک فناوری پردیس برگزار شد

المپیک برنامه‌نویسی پارک فناوری پردیس با عنوان پردیس کد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس از خبرگزاری دانشجو، المپیک برنامه‌نویسی پارک فناوری پردیس با عنوان پردیس کد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این المپیک ۱۰۰ تیم برتر مرحله مقدماتی، طی مسابقه‌ای در قالب ۷ سوال، حل مسائل الگوریتمی را دنبال کردند. چالش اصلی این مسابقه طراحی الگوریتم مناسب برای پاسخگویی به سوالات بود. همچنین استفاده از تمامی زبان‌های برنامه نویسی در این مسابقه آزاد بود.

در پایان این مراسم تیم Ballmer Peak رتبه اول، تیم OnceUponATimeInForLoop رتبه دوم و تیم ALgARithEM رتبه سوم را کسب کردند.

جایزه تیم اول این رقابت لوح تقدیر و ۲۰ میلیون تومان، جایزه تیم دوم لوح تقدیر و ۱۵ میلیون تومان و جایزه تیم سوم لوح تقدیر و ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

در اختتامیه این رویداد مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس در سخنانی با اشاره به سابقه ۲۲ ساله این پارک گفت: پارک‌های فناوری محل مناسبی برای فعالیت استارتاپ‌ها هستند.

وی افزود: بیش از ۵۰ درصد از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت دارند و شرکت‌های دارویی و زیستی در رتبه بعدی قرار دارند.

صفاری‌نیا گفت: برگزاری رویداد‌هایی مانند پردیس کد علاوه بر آشنایی دانشجویان با فرصت‌های اشتغال، امکان جذب نخبگان در شرکت‌های بزرگ را فراهم می‌کند.

رییس پارک فناوری پردیس همچنین از مزیت‌های حضور شرکت‌ها در این پارک گفت و افزود: امکانات متنوع پارک‌های فناوری از یکسو و مقررات خاصی که دارند، فضا را برای فعالیت فناورانه در این پارک‌های فناوری فراهم کرده است.

در این مراسم همچنین احمد محمدزاده مدیرعامل شرکت نرم افزار و سخت ایران (نوسا) و فرشید اردوانی قائم مقام مدیرعامل شرکت ارتباط فردا، نکاتی از تجربیات خود در زمینه‌های مختلف بیان کردند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا