طی سه ماهه نخست سال جاری صورت گرفت؛

پاسخگویی به ۱۱۳۳ شهروند در میز خدمت شهرداری پردیس

طی سه ماهه نخست سال جاری به ۱۱۳۳ شهروند در میز خدمت شهرداری پردیس پاسخ داده شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، میز خدمت در مجموعه شهرداری پردیس با هدف ارائه خدمات به موقع و موثر به شهروندان و تحقق اصل تکریم ارباب رجوع با استناد بخشنامه ریاست جمهوری وقت در اجرای تصویبنامه حقوق شهروندی در نظام اسلامی راه اندازی شده است.

با اجرای این طرح، بخش قابل توجهی از سردرگمی‌ و مشکلات مردم در پیگیری امور اداری برطرف و طبق آمارهای به دست آمده از ارزیابی های اخیر تا 85 درصد در نیاز آنها برای مراجعه به واحدهای مختلف کاسته شده است.

میز خدمت در شهرداری پردیس در محل لابی با هشت میز و حضور کارشناسان واحدهای شهرسازی، سازمان حمل و نقل همگانی، خدمات شهری، 137 و … عهده ‌دار وظیفه ارائه اطلاعات و راهنمایی ‌های لازم به مراجعان در ارتباط با امور جاری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا