استاندار تهران:

پارک فناوری پردیس مایه فخر و مباهات کشور است

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به همراه محسن منصوری استاندار تهران از فاز ۳ پارک فناوری پردیس و شرکت های دانش بنیان مستقر در فاز یک این پارک بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، در این بازدید که با هدف بررسی و رفع مشکلات پارک فناوری پردیس در مسیر اجرای طرح‌های توسعه‌ای و دریافت پروانه های ساختمانی برای فاز ۳ برگزار شد، عابد ملکی معاون عمرانی استاندار تهران، عسگری معاون امور اقتصادی، عبدالعظیم رضایی فرماندار پردیس و کارخانه شهردار پردیس حضور داشتند.

استاندار تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پارک فناوری پردیس مایه فخر و مباهات کشور است، گفت: رویکرد حل مسئله و استفاده از فناوری برای حل مسائل اقتصادی و اجتماعی در این مجموعه متبلور شده است و با هماهنگی های انجام گرفته با معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و به منظور رفع مشکلات موجود میان پارک فناوری پردیس و برخی از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی، جلسه و بازدیدی از پارک برگزار شد.

منصوری خاطرنشان کرد: در این جلسه تبادل نظر و ارائه راهکار پیرامون موارد مطرح شده انجام گرفته و تاکید شد هر نکته‌ای که مربوط به توسعه پارک فناوری پردیس باشد باید خارج از نوبت در دستگاه‌های اجرایی بررسی و مساعدت شود.

استاندار تهران افزود: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری می توان همه مسائل کشور را با استفاده از ظرفیت های علمی به صورت دانش بنیان و با کمک از متخصصان و نخبگان حل کرد و ما نیز از معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور خواسته‌ایم با استفاده از ظرفیت پارک های فناوری، مدیریت استان را در اداره امور کمک کنند زیرا در استان تهران مسائل مهم، بزرگ و پیچیده ای وجود دارد.

وی ترافیک، آلودگی هوا و آسیب های اجتماعی را از جمله مشکلات تهران دانست و تصریح کرد: ما تقاضا داریم پارک فناوری پردیس و معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور یک خط اعتباری ویژه برای حل مشکلات استان تهران باز کنند و ما نیز اطلاعات و داده‌های اولیه را در اختیار این دوستان قرار می‌دهیم و اگر این خط اعتباری باز شود در کوتاهترین زمان ممکن می‌توان مشکلات را حل کرد.

منصوری با اشاره به وضعیت فاضلاب شهرستان پردیس نیز گفت: در تلاش هستیم در سفر ریاست محترم جمهور به استان تهران مبلغ اعتباری ویژه‌ای برای احداث، توسعه و پیشرفت فیزیکی پروژه های فاضلاب این منطقه در نظر گرفته شود.

وی افزود: در شهرستانهای پردیس، دماوند و فیروزکوه وضعیت تاسیسات فاضلاب متفاوت است، در بعضی جاها شروع نشده است یا پیشرفت فیزیکی کندی دارد و در بعضی دیگر رو به اتمام است که ان شاء لله بعد از سفر رئیس جمهور اعتباری تخصیص داده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا