پارک فناوری پردیس دوره آموزشی مدیریت خرید و سفارشات خارجی برگزار می‌کند

اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس، دوره آموزشی «مدیریت خرید و سفارشات خارجی» را از 27 شهریور تا 13 آبان برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این دوره در 7جلسه 4ساعته در روزهای پنجشنبه‌ ساعت 14:00 الی 18:00 برگزار می‌شود.

«مراحل واردات»، «نحوه گشایش اعتبار»، «مبانی پرداخت خارجی»، «انواع بیمه»، «امورگمرکی در واردات»، «مراحل اخذ تخفیف»، «کالای وارداتی»، «مبانی خرید خارجی کالا»، «مراحل ترخیص کالا از گمرک»، «بررسی اسناد حمل»، «اسناد بازرگانی خارجی (5 مورد)»، «اصول حمل و نقل انواع بارنامه»، «مبانی بازرسی کالا و مدارک آن»، «اشاره‌ای به مقررات ورود کالا»، «نحوه سفارش کالا»، «بررسی مراحل خرید خارجی کالا»، «تنظیم جدول مقایسه‌ای»، «انواع بازرسی و انواع مدارک بازرسی»، «حمل و نقل بین‌المللی و انواع بارنامه»، «روش‌های بین‌المللی پرداخت و بررسی اینکوترمز2010»، «شرایط تحویل، شرایط پرداخت، شرایط حمل و شرایط بیمه همراه با ذکر قوانین بین‌الملل»، «اقدامات قبل از انجام یک معامله (بازرگانی خارجی، منبع‌یابی، ارتباطات و مذاکره) نحوه انعقاد قرارداد و موارد مورد نیاز در پیش فاکتور» از محورهای آموزشی این دوره هستند.

لازم به ذکر است محمدحسن فریدونی فعال حوزه بازرگانی بین‌الملل با 20 سال سابقه فعالیت، تدریس این دوره را برعهده دارد.

هزینه ثبت‌نام در این کارگاه برای متقاضیان آزاد، یک میلیون و 900هزار تومان تعیین شده است. این مبلغ با اعمال یارانه‌های آموزشی آیین‌نامه حمایت پارک برای شرکت‌های اراضی و استیجاری هفتصد و 60هزار تومان، برای شرکت‌های مرکز رشد سیصد و 4هزار تومان و برای شرکت‌های دانش‌بنیان عضو پارک با احتساب 80 درصد تخفیف صندوق نوآوری و شکوفایی همراه خواهد بود.

شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس ghazal.inif.ir مراجعه کنند. سایر متقاضیان شرکت در این دوره که از تخفیف‌های حمایتی پارک فناوری پردیس بهره‌مند خواهند شد، می‌توانند از طریق آدرسhttps://www.co-up.org/bazargani-2/ برای ثبت‌نام اقدام کنند.

متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن 09195919340 با کارگزار برگزاری رویداد (موسسه پویش هم‌افزایی ژینو) تماس بگیرند. لازم به ذکر است مهلت و ظرفیت ثبت‌نام محدود است.

گفتنی است این دوره با همکاری موسسه پویش هم‌افزایی ژینو و مرکز آموزش بازرگانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا