رییس پارک فناوری پردیس:

پارک فناوری پردیس آمادگی تبادل اطلاعات با کشورهای هم پیمان را دارد

رییس پارک فناوری پردیس گفت: پارک فناوری پردیس با ۶ هزار عضو متخصص و جوان در حوزه های مختلف فناوری، آمادگی تبادل دانش با شرکت ها و کشورهای دی ۸ را دارد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، «مهدی صفاری نیا» رئیس پارک فناوری پردیس که در مراسم افتتاحیه چهارمین نشست سرمایه گذاری فناوری ۲۰۲۲ TIM حضور داشت؛ از ظرفیت بالای این مجموعه در تبادل دانش خبر داد و اظهارکرد: ما در پارک فناوری پردیس با وجود بیش از ۴۰۰ شرکت و ۶۰۰۰ عضو و نیروی جوان و متخصص در حوزه های مختلف فناوری، این آمادگی را داریم که دانش موجود در این مجموعه را با شرکت ها و کشورهای عضو این پیمان به اشتراک بگذاریم.

رئیس پارک فناوری پردیس در ادامه گفت: با تلاش جوانان متخصص پارک فناوری پردیس، شرکت های عضو در سال های اخیر توانسته اند مبالغ فراوانی صرفه جویی ارزی برای کشور از طریق بومی سازی فناوری داشته باشند.

وی یادآور شد: این شرکت ها در سال ۹۸ بیش از ۸۸ میلیون یورو و در سال ۹۹ بیش از ۲۳۵ میلیون یورو صرفه جویی ارزی داشته اند.

رییس پارک فناوری پردیس گفت: حدود ۲۶۰ هزار مترمربع از فضای پارک با سرمایه گذاری مستقیم بخش خصوصی ساخته شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است و ۲۰۰ هزار متر مربع دیگر نیز در حال ساخت و بهره برداری است.

گفتنی است،‌ TIM یک رویداد بزرگ و بین‌المللی است که با هدف بالا بردن سطح کسب‌وکارهای فناورانه در هشت کشور اسلامی در حال توسعه عضو سازمان دی هشت شامل کشورهای مصر، نیجریه، ترکیه، ایران، پاکستان، مالزی، اندونزی و بنگلادش و هم افزایی بین سرمایه گذاران و سرمایه پذیران این حوزه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا