معاون فرماندار پردیس: احداث پارک بانوان در پردیس، بومهن و جاجرود

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پردیس گفت: شورای ورزش پردیس با نگاهی ویژه به ورزش بانوان، احداث پارک بانوان را در پردیس، بومهن و جاجرود در دستور کار دارد.

به گزارش صبح پردیس؛ صادق بنیادی در مورد وضع شهرستان پردیس اظهار کرد: فضای ورزشی برای بانوان در شهرستان پردیس محدود است و دولت تدبیر و امید هم تلاش‌های زیادی برای ورود بانوان به بخش‌های اجتماعی کرده است.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: باید فضای ورزش همگانی توسعه پیدا کند و شرایط مناسبی را برای ورزش بانوان فراهم خواهیم کرد.

بنیادی اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی و شورای ورزش شهرستان پردیس نگاه ویژه‌ای به بحث ورزش بانوان پردیسی در مناطق مختلف شهرستان دارد و محل‌هایی را پیش‌بینی کرده‌ایم تا از این فضاها به مناسبت‌های مختلف به ویژه دهه کرامت برای ورزش بانوان استفاده شود.

وی اضافه کرد: باید این فضا طراحی شود تا بانوان شهرستان پردیس بتوانند نهایت استفاده را از امکانات ورزشی تخصیص داده شده به بانوان ببرند.

بنیادی ادامه داد: تلاش داریم در بخش‌ها و نقطه‌های از شهرستان پردیس پارک ویژه بانوان را احداث کنیم و کار احداث پارک بانوان در خسروآباد جاجرود استارت خورده و در حال تکمیل است.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: پارک بانوان در پردیس و بومهن احداث خواهیم کرد و مکان‌هایی را برای ورزش بانوان اختصاص خواهیم داد.

بنیادی تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان برنامه‌های ویژه را در این راستا آغاز کرده است و بانوان شهرستان پردیس حضوری پرشور در برنامه‌های ورزشی به ویژه ورزش همگانی دارند.

وی افزود: امیدواریم مسؤولان هم بتوانند بستر مناسبی برای ورزش بانوان فراهم کنند زیرا با نگاه ویژه به ورزش بانوان خانواده‌های سالم و با نشاطی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا