پاتک پلیس پردیس به سارقان ایستگاه پست گاز و کشف ۵ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری ۲ نفر سارق ایستگاه پست گاز پردیس با اعتراف به ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدیان اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع سرقت ایستگاه پست گاز در سطح شهرستان (باغ کمش پردیس) موضوع، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی بصورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ دره بهشت فاز ۸ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی علیرغم نبود هیچ گونه سرنخ وعوامل مراقبتی همچون دوربین به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک و یک نفررا شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس توضیح داد:متهم درتحقیقات پلیس به همدست خود نیز اعتراف وماموران کلانتری ۱۳دره بهشت طی ترفند پلیسی همدست وی را دستگیر وبه کلانتری دلالت دادند.

عبدیان افزود: متهمان پس از اعتراف به سرقت، مقادیری سیم فنس و متعلقات مربوط به ایستگاه پست گاز کشف شد و مابقی اموال سرقتی مربوط به ایستگاه پست گاز را که بیش از ۲۰۰ میلیون ریال قیمت داشته به مبلغ ناچیزی فروخته که آنها نیز کشف وضبط شد.

وی ادامه داد: متهمان به ۵ فقره سرقت اعتراف کرده که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در پایان با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است، گفت: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه اقدام مشکوک درخصوص سرقت را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا