اجرای 14 ویژه‌برنامه به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در پردیس

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس از اجرای 14 ویژه‌برنامه به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، صبح امروز با حضور صادق بنیادی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان پردیس، محمد سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس و اعضای شورای دو شهر پردیس و بومهن مسابقه دوی دانش‌آموزی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، این مسابقه از میدان امام خمینی (ره) به سمت فاز پنج مسکن مهر پردیس برگزار و در پایان به نفرات برتر احکام و هدایایی از سوی شورای اسلامی شهر پردیس اهدا شد.

محمد سیفی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در حاشیه این مسابقه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان تهران در خصوص برنامه‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در هفته تربیت‌بدنی اظهار داشت: با توجه به اینکه از ۲۶ مهرماه تا دوم آبان ماه هفته تربیت‌بدنی نامگذاری شده است، پس از برگزاری شورای ورزش با حضور مرتضی حیدری فرماندار و رئیس شورای ورزش شهرستان پردیس مقرر شد تا برنامه‌های متنوعی در این هفته و با کمک تمام دستگاه‌ها برگزار شود.

وی گفت: برنامه‌هایی که در شهرستان پردیس برگزار می‌شود، ۱۴ مورد است که طی برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، چهار مورد آن به‌صورت شاخص و با حضور حداکثری ورزشکاران برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس ادامه داد: مسابقه دوی بزرگ دانش‌آموزی امروز با حضور ۱۵۰ دانش‌آموز شهر پردیس از میدان امام به سمت فاز پنج پردیس برگزار و در پایان به نفرات برتر، هدایایی از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس اهدا شد.

سیفی اضافه کرد: همایش پیاده‌روی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در بخش جاجرود و با حضور 500 دانش‌آموز، ورزشکاران و شهروندان و با همکاری آموزش و پرورش شهرستان پردیس برگزار شد.

وی تصریح کرد: مسابقه دو با حضور ۳۵۰ دانش‌آموز بومهنی در بلوار امام رضا (ع) به سمت باغ چنار برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس اظهار کرد: روز جمعه نیز همایش بزرگ ورزشی با حضور حدود یک هزار و ۵۰۰ ورزشکار شهرستان پردیس از ساعت ۱۰ صبح در ورزش زمین چمن شهرداری بومهن در کنار پارک شقایق این شهر برگزار می‌شود و با تجمع بزرگ ورزشکاران و اتمام آن برنامه با حضور در میعادگاه نماز جمعه با آرمان‌های والای بنیان‌گذار انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهیم داشت.

سیفی اضافه کرد: روز یکشنبه هفته آینده، دو افتتاحیه در شهرهای بومهن و پردیس و همچنین یک کلنگ‌زنی در بخش جاجرود با حضور یحیی گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خواهیم داشت.

وی گفت: با دستور وزارت ورزش و جوانان، اماکن ورزشی در یکی از روزهای هفته تربیت‌بدنی به‌صورت رایگان به شهروندان خدمات‌دهی کنند که این برنامه در روز پنجشنبه هفته جاری در شهرستان پردیس اجرا می‌شود و تمام ورزشگاه‌های دولتی و خصوصی شهرستان به‌صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار می‌گیرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس افزود: امروز همایش کوهنوردی با حضور امام جمعه، فرماندار، بخشدار و دیگر مسؤولان شهرستان از ساعت ۶ صبح از ورزشگاه امام رضا (ع) بومهن آغاز شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا