مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خبر داد؛

ورود دادستانی به موضوع خرید و فروش امتیاز مسکن ملی در پردیس

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه خرید فروش امتیاز مسکن ملی غیرقانونی است گفت: دادستانی به این موضوع ورود کرده و در نهایت خریداران متضرر خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری مهر، سید مهدی هدایت عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص خبر خرید فروش امتیاز مسکن اقدام ملی اظهار داشت: بعضاً این خبر به مسئولین هم رسیده و شورای تأمین هم به این موضوع ورود کرده و مذاکراتی با دادستان داشتیم و نامه‌ای به دفترخانه‌ها ابلاغ شده که جلوی این خرید و فروش‌ها در دفاتر اسناد رسمی نیز گرفته شود.

هدایت با بیان اینکه بارها اعلام کرده ایم که تا ابلاغ نحوه نقل و انتقال قانونی پروژه‌های طرح اقدام ملی امتیاز این مسکن‌ها غیر قانونی است گفت: در این زمینه قطعاً خریداران متضرر خواهند شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس در ادامه عنوان داشت: خوشبختانه با توجه به فعالیت و باز بودن سایت وزارت مسکن و شهرسازی برای واگذاری مسکن در قالب طرح جهش مسکن افراد می‌توانند در این سایت ثبت نام کرده و صاحب خانه شوند.

وی اظهار داشت: از همه مردم می‌خواهیم در این خصوص توجه ویژه را داشته باشند و از واگذاری امتیاز مسکن به دیگران خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا