بازدید از مجموعه ورزشی چندمنظوره ایرانیان در پردیس/ بررسی وضعیت مجتمع فرهنگی و ورزشی رؤیای پردیس

مشکلات و چالش‌های سرمایه‌گذاران دو مجموعه فرهنگی و ورزشی در حال احداث ایرانیان و رؤیای پردیس در شهر پردیس موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش صبح پردیس، به مناسبت هفته دولت و به‌منظور بررسی مشکلات و چالش‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه ورزش از دو مجموعه فرهنگی و ورزشی در حال احداث در شهرستان توسط مرتضی حیدری فرماندار و رئیس شورای ورزش شهرستان پردیس، صادق بنیادی معاون سیاسی و انتظامی، آرش رخ فروز معاون عمرانی فرماندار و محمد سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بازدید شد.

در ابتدا از مجموعه ورزشی چندمنظوره ایرانیان واقع در فاز یک شهر پردیس بازدید کرده و با مدیر این طرح گفتگو کردند و افراد حاضر پس از بررسی و جمع‌بندی مشکلات این مجموعه، از مجتمع بزرگ فرهنگی و ورزشی رؤیای پردیس نیز بازدید کردند و سرمایه‌گذاران این پروژه ضمن معرفی توانمندی‌ها و امکاناتی که پس از تکمیل می‌تواند در خدمت همشهریان قرار گیرد، برخی موانع موجود را مطرح کردند.

*فرماندار پردیس: ادارات متولی با سرمایه‌گذاران ورزشی همکاری کنند

مرتضی حیدری فرماندار و رئیس شورای ورزش شهرستان پردیس بر همکاری ادارات متولی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حوزه ورزش تأکید کرد.
وی با ابراز خرسندی از تمایل سرمایه‌گذاران ورزشی به حضور در شهرستان پردیس، افزود: با واگذاری مسکن مهر، جمعیت شهرستان بسیار زیاد خواهد شد و حضور با اشتیاق سرمایه‌گذارن ورزشی و فرهنگی در شهرستان نوید آینده‌ای خوب و پر بار را در حوزه پرورش روحی و جسمی جوانان و نوجوانان شهرستان می‌دهد.
حیدری ورزش را یکی از راه‌های ایجاد شورونشاط در جامعه دانست و افزود: سلامت جسم و روان افراد با گرایش به ورزش افزایش پیدا خواهد کرد و ورزش به‌عنوان یک تفریح بسیار کارآمد اوقات فراغت افراد به‌ویژه جوانان را به خوبی پر کرده و از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی می‌کاهد.
رئیس شورای ورزش شهرستان پردیس اجرای پروژه‌های ورزشی را نوعی سرمایه‌گذاری سرشار از خیر و منفعت اخروی خواند و تصریح کرد: کسانی که سرمایه خود را برای سلامت روح و جسم افراد جامعه استفاده می‌کنند، خیر آخرت را خواهند برد و به‌طور یقین اگر امکانات مناسبی را در اختیار مردم قرار دهند، استقبال شهروندان از این اماکن نیز بسیار گسترده خواهد بود.
حیدری از اداراتی که به نحوی می‌توانند در تسریع اجرای پروژه‌های ورزشی نقش داشته باشند خواست تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دهند تا نامی نیک از خود به یادگار بگذارند.
گفتنی است طی این بازدیدها، وضعیت واگذاری انشعابات، مجوزهای بهره‌برداری، راه‌های دسترسی و پارکینگ، تجهیزات و نحوه احداث بناها در دیدار با مالکین و مدیران این پروژه‌ها بررسی شد و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز گزارشی از اعتبار هزینه شده در اماکن ورزشی در حال احداث را ارائه کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا