ورزشکار بومهنی مرد شماره يك پتانك بزرگسالان ج.ا.ا يران شناخته شد/ مقام سوم شهرستان پردیس در رقابت‌های میکس

حسین الهی منش ورزشکار بومهنی مرد شماره یک پتانک بزرگ‌سالان ج.ا.ا یران شناخته شد.

به گزارش صبح پردیس، نتایج تریپِل بزرگ‌سالان مردان دومین دوره قهرمانی پتانک کارگران کشور (الهی منش، ابراهیمیان، زارعی)، (دادگستر، رستمیان، تشکری)، (شهبازی، نعمتی نژاد، کردزنگنه) و (اسماعیلی، رضوی، بخشنده) اعلام شد.

در جریان این مسابقات، در جریان دومین دوره مسابقات قهرمانی پتانک کشور راضیه رستمی و محمود تشکری از کارکنان اداره پست پردیس در رقابت‌های میکس آقایان و بانوان در مسابقات قهرمانی پتانک کشور، مقام سوم را کسب کردند. همچنین مطابق اعلام هیئت داوران، حسین الهی منش، ورزشکار بومهنی مرد شماره یک پتانک بزرگسالان ج.ا.ا یران و بهترین پتانک کار کشور شناخته شد.
گفتنی است فاطمه حیدری با همکاری هیئت ورزش‌های کارگری شهرستان پردیس و مساعدت شهرداری شهر پردیس و همکاری میلاد بیانی نیک در ایجاد این رشته و تشکیل تیم بسیار تلاش نمودند.

لازم به ذکر است پِتانک (به فرانسوی: pétanque) ورزشی است که در آن هدف این است که بازیکنان توپی فلزی توخالی را (که جزء اصلی این بازی است) به توپی چوبی (cochonnet یا جک) بزنند. اگر هم توپشان هم اصابت نکرد، باید تلاش کنند که توپ در فاصله‌ی بسیار نزدیکی از “cochonnet” قرار گیرد. بازیکنان باید این کار را در حالی انجام دهند که دو پایشان داخل “دایره‌ی شروع” قرار دارد. این بازی معمولاً در خاک یا شن و ماسه‌ی سخت صورت می‌گیرد اما می‌توان آن را در داخل چمن نیز برگزار کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا