مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان خبر داد؛

واگذاری اراضی شهرک امام رضا(ع) در بومهن با اقساط ۳۶ ماهه به ساکنان

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان در جلسه‌ تعیین تکلیف نهایی واگذاری اسناد مالکیت منطقه ازون تپه بومهن، از واگذاری اراضی این منطقه با اقساط ۳۶ ماهه و تخفیف ۷۰ درصد به ساکنان خبر داد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، مجید نوعی با اشاره به فقر اجتماعی، ساختاری و عمرانی این منطقه اظهار داشت: ساماندهی ازون تپه به دلیل مشکلاتی که وجود داشت تاکنون میسر نشده بود اما با پیگیری و درخواست مسئولان شهرستان، تلاش بی وقفه متولیان در بنیاد و صدور مجوز نهایی از سوی هیات امنای بنیاد مستضعفان این مهم به سرانجام رسید و با تعیین تکلیف مالکیت اراضی در این منطقه، برخورداری ساکنان از خدمات و امکانات شهری ارتقای چشمگیری خواهد یافت.

وی گفت: مالکیت این منطقه با بنیاد مستضعفان است و به همین دلیل انجام امور تملک بر عهده بنیاد بوده و اصلاح طرح تفصیلی، تامین مشوق های لازم برای حضور و همراهی ساکنان با طرح های اصلاحی و سایر امور توسط شهرداری بومهن و مسئولان متولی انجام خواهد شد.

مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان افزود: مصوبات خوبی برای مساعدت با مردم و محرومیت زدایی در منطقه به تصویب رسیده است که از آن جمله می توان به واگذاری املاک با تخفیف ۷۰ درصدی و اقساط ۳۶ ماهه به ساکنان اشاره کرد.

نوعی جلو گیری از حضور دلالان در منطقه را نیز بسیار مهم دانست و گفت: طی مدت گذشته تمامی ساکنان ازون تپه شناسایی و مشخصات و محل سکونت این افراد ثبت شده است و املاک فقط به افرادی که نام و مشخصات آنها ثبت شده واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا