مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در آزاد راه پردیس به 28 نفر رسید

سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران از عملیات صبح امروز آتش‌نشانان در اتوبان بابایی خبر داد و گفت: در پی واژگونی یک اتوبوس بین‌شهری دست یک خانم زیر اتوبوس مانده و 27 نفر مصدوم شدند.
به گزارش صبح پردیس؛ سید جلال ملکی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر شرق به غرب آزاد راه پردیس تهران در ورودی بابایی خبر داد و اظهار کرد: ساعت 8 و 23 دقیقه امروز این حادثه به سامانه 125 اعلام و به دنبال آن دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده کردند که یک اتوبوس بین‌شهری به دلیل ناتوانی راننده در کنترل واژگون شده و از 45 مسافر این اتوبوس تعدادی خارج و تعدادی در داخل این وسیله حمل‌ونقل عمومی محبوس شده بودند.
سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران بابیان اینکه متأسفانه دست یکی از مسافران (خانم) زیر اتوبوس گیر کرده بود به همین دلیل آتش‌نشانان عملیات خود را سریعاً آغاز کردند، گفت:‌ آتش‌نشانان در وهله اول دست خانم را از زیر اتوبوس خارج کردند و به دنبال آن شرایط خروج محبوس شدگان را فراهم کردند.
به گفته ملکی در این حادثه 22 زن و 6 مرد مصدوم شدند که 8 نفر آنها با آمبولانس، یک نفر با هلیکوپتر به مراکز درمانی منتقل و برای بقیه به‌صورت سرپایی مداوا صورت گرفت.
وی گفت: در ساعت 10:12 صبح عملیات به‌پایان رسید و آتش‌نشانان پس از بازگرداندن اتوبوس به حالت اولیه محل را تحویل عوامل انتظامی دادند.

منبع: آنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا