وام 5 هزار میلیارد ریالی شرکت عمران پردیس جهت تکمیل پروژه‌ها در مراحل نهایی

در یکی از ماه‌های تابستان تزریق این وام به شرکت عمران صورت خواهدگرفت و پیمانکاران می‌بایست جهت تکمیل باقیمانده پروژه‌ها، از فصل کاری نهایت استفاده را ببرند تا منجر به ارائه صورت وضعیت و پرداخت نقدی شود.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس؛ با نگاه ویژه دولت و مجموعه وزارت راه و شهرسازی جهت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر پردیس، به زودی وام جدید 5 هزار میلیارد ریالی از محل تبصره 8 قانون بودجه سال 1400 محقق خواهد شد.

اقدامات شرکت عمران جهت اخذ این وام در مراحل نهایی قرار دارد و در همین خصوص در هفته جاری نشستی با حضور دکترپیرفرشی عضو هیئت مدیره شرکت عمران و مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور نافع امین به عنوان مشاور اقتصادی دریافت وام، برگزار شد.

با توجه به این نشست و تصمیم‌گیری‌های کلانی که صورت گرفت، حدود 7500 میلیارد ریال پرونده تعریف شد که بر این اساس 5000 میلیارد ریال جهت تکمیل پروژه‌ها در بخش‌های ساخت، محوطه‌سازی و آماده‌سازی تزریق خواهد شد.

دکتر پیرفرشی ابراز امیدواری کرد با همکاری فشرده بانک و مشاور و تجربه‌ای که از دریافت وام هزار میلیارد تومانی وجود دارد، این وام در اسرع وقت آماده شود. به گفته عضو هیئت مدیره شرکت عمران، با توجه به وثائقی که در اختیار است، در مردادماه تزریق این وام به شرکت عمران صورت خواهدگرفت و پیمانکاران می‌بایست جهت تکمیل باقیمانده پروژه‌ها، از فصل کاری نهایت استفاده را ببرند تا منجر به ارائه صورت وضعیت و پرداخت نقدی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا