مجید کشاورز معاون فنی ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس:

هیئت های ورزشی موظف به برنامه ریزی و اجرای کار در کل شهرستان هستند

معاون فنی ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس گفت: هیئت های ورزشی موظف به برنامه ریزی و اجرای کار در کل شهرستان هستند.

به گزارش صبح پردیس،  مجید کشاورز در جریان جلسه هم‌اندیشی اعضا هیئت ورزش‌های رزمی ضمن تقدیر از مدیریت همدانی گفت: در یک سال اخیر انسجام، وفاق و یکپارچگی در سطح شهرستان پردیس در هیئت رزمی ایجاد شده و این هیئت در کنار بخش بندی‌ها، فعالیت‌های خود را در کل شهرستان اجرا نموده و هرگز بین سه بخش بومهن، پردیس و جاجرود حتی روستاها، مرزی ایجاد نکرده و زمینه ساز اتحاد مثال زدنی در شهرستان پردیس در حوزه ورزش رزمی شده که جای تبریک و تشکر دارد.

معاونت فنی و ورزشی اداره ورزش با انتقاد از عملکرد برخی هیئت‌ها افزود: روسا و ارکانهیئت های ورزشی موظف به برنامه ریزی و اجرای کار در کل شهرستان پردیس (جاجرود، پردیس، بومهن و روستاها)هستند.

وی با اشاره به آیین نامه هیئت های ورزشی خاطر نشان کرد: هیئت ورزشی تشکیلاتی است که به منظور فراهم نمودن زمینه مساعد در جهت گسترش رشته ورزشی مربوطه و ایجاد انگیزه و نیز جذب آحاد مردم به امر ورزش و کشف استعدادها و بالا بردن سطح مهارت‌هایورزشی بر اساس اصول و مبانی پیش بینی شده در اهداف فدراسیون و ورزش و جوانان ایجادمی‌گردند.

معاون فنی ورزشی اداره ورزش گفت: فرصت سوزی برخی هیئت های ورزشی خیانت به ورزش شهرستان است.

وی افزود: زمانی می‌توانیم ادعا داشته باشیم که در ورزش اتفاقی رخداده که درباشگاه‌های ورزشی شاهد رشد باشیم و مردم به چشم خود، این ترقی را شاهد باشند. آن زمان است که باید از عملکرد هیئت ها دفاع کنیم، نه زمانی که فعالیت خاصی در بحث ورزش صورت نگرفته که البته امروز این مورد را در جلسه هیئتی پویا و دارای اتحاد رویه بیانمی‌دارم تا نگرشی تازه در هیئت های دارای رکود ایجاد شود.

کشاورز ادامه داد: قصد داریم در پایان شش ماه اول سال جاری هیئت هایی که در عملکردشان روبهجلو حرکت نکرده‌اند را پایش نماییم و تنها شاخص ما در ارزیابی عملکردهیئت ها در کل شهرستان است.

وی ادامه داد: در همین خصوص از ابتدای سال بهتمامی روسای هیئت های ورزشی مکاتباتی ارسال و از آن‌ها برنامه یک‌ساله شان را درخواست کردیم، اما متأسفانه، چنین به نظرمی‌رسد تعدادی از هیئت ها انگار با برنامهریزی میانه خوبی ندارند و بهطورقطع اقدام‌لازمصورت خواهد گرفت.

وی در پایان سخنانش بیان کرد: حتماً مشکلات هیئت های ورزشی را موردبررسی قرارمی‌دهیم و تا آنجا که در چارچوب اختیاراتمان باشد، از هیچ کمکی در راستای توسعه ورزش شهرستان پردیس دریغ نمی‌کنیم.

گفتنی است کشاورز ارائه گزارش، برنامهریزی و سطح تعامل هیئت‌رزمی و ۷ هیئت دیگر را با اداره ورزش قابلتقدیر قلمداد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا