اعضا هیئت اجرایی انتخابات شهرستان پردیس منصوب شدند

فرماندار پردیس گفت: اعضای هیئت اجرایی انتخابات شهرستان پردیس منصوب شدند.
به گزارش صبح پردیس، مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران در خصوص انتخابات شورای اجرای انتخابات شهرستان پردیس، اظهار کرد: بر اساس زمان‌بندی انتخابات از روز گذشته تا پنج روز آینده فرصت تعیین انتخاب هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بود.
وی گفت: تعداد 30 نفر از معتمدین دو شهر بومهن و پردیس را شناسایی و به تائید هیئت نظارت بر انتخابات رساندیم.
حیدری افزود: امروز در دومین روز زمان‌بندی اعلام‌شده با حضور ۲۵ نفر از سی نفر معتمدین شهرستان انتخابات را برای انتخاب اعضا آغاز کردیم.
فرماندار پردیس ادامه داد: در ابتدای جلسه با رصدهای اولیه مشخص شد در بین این تعداد یک نفر جز کاندیداهای انتخابات شورای شهر بود، که این جز اتفاقات نادر در انتخابات است و با خروج وی با ۲۴ نفر رأی‌گیری شروع شد.
وی اضافه کرد: پس از رأی‌گیری هشت نفر از معتمدین به‌عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات و پنج نفر علی‌البدل مشخص شدند.

حیدری اظهار کرد: این افراد از اقشار مختلف و جز معتمدین شهرستان هستند که پیر، جوان، زن، مرد، فرهنگی، کشاورز، صنعت‌گر و کارمند را شامل شده و از نظر بافت فکری اصولگرا و اصلاح‌طلب در این جمع حضور دارند.
فرماندار پردیس گفت: افراد خوب، وزین و متدینی انتخاب و طلیعه آن امروز مشخص و نمایان بود، امیدواریم با حضور این اعضا متعهد انتخاباتی سالم و به‌دوراز هرگونه تخلفی را برگزار کنیم.
حیدری ادامه داد: این جلسه در اوج دوستی، رفاقت و صمیمیت برگزار شد و امید داریم انتخاباتی آرام را داشته باشیم.
فرماندار پردیس با اظهار تأسف از ابطال انتخابات چهار سال گذشته شورای شهر پردیس، گفت: منحل شدن انتخابات در پردیس باعث ناراحتی ما بود و امروز همگی مصمم، هم‌قسم و هم‌پیمان شدند که جلوی هرگونه تخلفی را بگیرند.
وی اظهار کرد: با همدلی اعضا زمینه برگزاری یک انتخابات سالم و عاری از هرگونه حاشیه محیا و رأی‌گیری، شوراهای شهر و روستا و همچنین ریاست جمهوری با همدلی و حضور پرشور مردم و مسؤولین برگزار خواهد شد.
حیدری گفت: اعضای هیئت اجرایی منتخب برای انتخابات شهر و روستای شهرستان پردیس؛ علی مختاری آذر، محمد درفکی، فرزین درخشان پور، رضا نوشین، فرشته بابایی، ستار مرتضوی، اکبر بهنام و سید حسن فراهانی هستند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل