همایش هیئت‌های تکواندو استان تهران به میزبانی پردیس برگزار شد

همایش هیئت‌های تکواندو استان تهران به میزبانی پردیس برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، همایش هیئت‌های تکواندو استان تهران به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در سالن همایش‌های شهرداری شهر پردیس با حضور ناصر چراغی مسئول کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر پردیس، سردار خلیلی رئیس هیئت تکواندو استان تهران، سرهنگ غلامرضا حسنوند فرمانده انتظامی شهرستان پردیس، محمد سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس، عزت‌الله طاهری رئیس هیئت تکواندو شهرستان پردیس و … حضور داشتند.

سردار خلیلی رئیس هیئت تکواندو استان تهران به‌عنوان سخنران این مراسم بر لزوم توسعه ورزش تکواندو به‌عنوان یکی از رشته‌های مدال‌آور در میادین جهانی و آسیایی تأکید کرد.

در ادامه همایش هیئت‌های تکواندو استان تهران، هر یک از روسای هیئت‌های شهرستان‌های استان تهران به بیان دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

*مسئول کمیسیون ورزش شورای اسلامی پردیس: توسعه ورزش راهکاری مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی است

ناصر چراغی مسئول کمیسیون ورزش شورای اسلامی پردیس در حاشیه همایش هیئت‌های تکواندو استان تهران که به میزبانی شهر پردیس، اظهار داشت: همواره دو شاخص «فعالیت‌های ورزشی» و «آسیب‌های اجتماعی» در نمودارهای ارزیابی مؤسسات آمارگیری، سیری خلاف یکدیگر را طی می‌کنند.

وی افزود: این بدان معناست که هرچه جامعه به سمت‌وسوی توسعه سخت‌افزاری فضاهای ورزشی، توجه به ورزش همگانی و تولید قهرمانان ورزشی حرکت کند آسیب‌های کمتری متوجه شهروندان می‌شود.

چراغی ادامه داد: از سوی دیگر پرداختن به فعالیت‌های ورزشی و تبدیل آن به یک فرهنگ در جامعه از تحمیل بار سنگین امور درمانی به پایه‌های اقتصاد کشور کاسته و شعار «پیشگیری قبل از درمان» را جامه عمل می‌پوشاند.

عضو شورای اسلامی شهر پردیس اضافه کرد: از این‌رو، شورای اسلامی شهر پردیس طی این مدت کوتاه از حضور در جایگاه خدمتگزاری، اقدامات متعددی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: خوشبختانه برنامه‌های مدون و کارآمدی برای توسعه ورزش در شهر پردیس تهیه‌شده که به ترتیب صورت اجرایی به خود می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا