در جریان بازدیدهای سرزده از نانوایی‌ها؛

همه نانوایی‌های فاز ۸ پردیس اخطار گرفتند

در جریان بازدیدهای سرزده بخش مرکزی پردیس از نانوایی ها تمام ۵ واحد نانوایی فاز ۸ پردیس بعلت تخلفات متعدد اخطار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، سومین گشت مشترک بازدید سرزده از نانوایی ها این بار در فاز ۸ پردیس با توجه به مطالبات مردمی و لزوم نظارت بر توزیع نان با حضور حیدری بخشدار مرکزی و ادارات ذیربط با بازدید از ۵ واحد خبازی انجام شد.

در حاشیه این بازدید بخشدار اظهار داشت: تمام نانوایی ها باید از لحاظ بهداشتی، ساعت کار ،قیمت توزیع و کیفیت پخت مورد تأیید باشند و کسانی که این موارد را رعایت نکنند با آنها برخورد می شود.

وی افزود: بهبود کمی و کیفی پخت نان مطالبه مردم است و نظارت و بازرسی های مستمر از فعالیت های واحدهای نانوایی به گونه ای برنامه ریزی شده که اثر بخش و دربین مردم ملموس باشد.

وی نظارت مستمر بر واحدهای عرضه کننده نان را یکی از بهترین راهکارها برای افزایش کیفیت این کالای اساسی در پردیس دانسته و افزود: برای رعایت حقوق مردم عملکرد نانوایی ها با دقت رصد و کنترل و در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با متخلفان برخورد قانونی می شود.

حیدری با بیان این که کلیه نانوایی ها ملزم به عرضه نان با کیفیت به مردم هستند گفت: همه ی نانوایی ها موظف به نصب تابلو در ورودی محل کار خود هستندو در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از جمله عرضه نان بی کیفیت و خام فروشی و رعایت نکردن ساعات پخت برخورد قانونی می شود زیرا مردم نباید به خاطر تهیه نان در تنگنا و مضیقه قرار گیرند.

گفتنی است در راستای مطالبات و مراجعات مردمی و لزوم نظارت بر نانوایی ها بازدیدهای سرزده تا رضایت خاطر شهروندان و روستاییان از واحدهای خبازی بازدید شده ادامه خواهد داشت و روند نظارت بر فازهای دیگر نیز صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا