همایش یاوران وقف در پردیس برگزار شد/ نشست با اصناف پردیس با موضوع وقف

سرپرست اداره اوقاف پردیس از برگزاری همایش یاوران وقف در شهر پردیس به منظور تجلیل و قدردانی از واقفین و متولیان امامزادگان این اداره اوقاف خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید صابریان درباره مهم‌ترین برنامه‌های دهه وقف در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پردیس گفت: برگزاری همایش یاوران وقف در این شهرستان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره است.

وی افزود: این برنامه به منظور تجلیل و قدردانی از واقفین و متولیان امامزادگان اداره اوقاف و امور خیریه پردیس برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه پردیس تصریح کرد: این اداره نوپاست و سه بقعه متبرکه دارد.

صابریان خاطرنشان کرد: مهمترین بقاع متبرکه این اداره اوقاف امامزاده سلطان مطهر(ع) از نوادگان بلافصل امام صادق (ع)، امامزاده طیب بن طاهر (ع) و امامزاده قاسم (ع) است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه پردیس خاطرنشان کرد: با توجه به دستور اکید مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران مبنی بر رشد حداکثری بقاع متبرکه و همچنین رشد کمی و کیفی برنامه‌های آنها طرح توسعه جامع امامزاده قاسم (ع) بعد از تایید نقشه آن به مرحله اجرا رسیده است.

وی گفت: هم اکنون عملیات عمرانی و بازسازی امامزاده قاسم (ع) در مرحله فنداسیون است.

*نشست با اصناف پردیس با موضوع وقف

سرپرست اداره اوقاف پردیس از نشست با اصناف با موضوع وقف و توجیه آنها در رابطه با اجرای این حکم الهی خبرداد.

صابریان درباره مهمترین برنامه‌های دهه وقف گفت: تا امروز بیش از 70 درصد برنامه‌های دهه وقف اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پردیس اجرایی شده است.

وی افزود: قرار است نشست‌های تخصصی و مفصلی با حضور دانشجویان و دانش‌آموزان با موضوع وقف و همچنین دیدار با مسئولین شهر از جمله امام جمعه محترم شهرستان پردیس خبرداد.

سرپرست اداره اوقاف پردیس تصریح کرد: در همین هفته و قبل از خطبه‌های نماز جمعه هم رئیس اداره اوقاف پردیس برای ارائه توضیحات بیشتر سخنرانی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: نشست با علما و برخی نخبگان شهر پردیس و بومهن با موضوع وقف هم از دیگر برنامه‌های این دهه است.

حجت‌الاسلام صابریان گفت: نشست با اصناف در رابطه با موضوع وقف و توجیه آنها درباره اجرای این حکم الهی هم برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: انجمن یاوران وقف در پردیس تشکیل شده و همکاری بسیار نزدیکی با آنها داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا