همایش همیاران پلیس در شهرستان پردیس برگزار شد

همایش همیاران پلیس باحضور  جمعی از دانش آموزان پلیس به‌عنوان همیاران پلیس در شهر پردیس برگزار شد.
به گزارش صبح پردیس، همایش همیاران پلیس در آستانه سال نو، شروع سفرهای نوروزی با همکاری شهرداری پردیس، اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان پردیس و اداره آموزش‌وپرورش در پارک آموزش ترافیک شهرداری پردیس برگزار شد.
در این همایش جمعی از دانش آموزان به‌عنوان همیاران پلیس و جناب سروان روزبه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان پردیس حضور داشتند.
روح‌الله روزبه رئیس اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان پردیس در این مراسم اظهار کرد: باید از مجموعه شهرداری پردیس که همواره در فعالیت‌های فرهنگی به‌منظور تولید فرهنگ در ابعاد مختلف شرکت دارد، قدردانی کرد.
وی افزود: با شروع سال نو و آغاز تعطیلات نوروزی سفرهای هم‌وطنان به اقصی نقاط کشورمان شروع می‌شود.
رئیس اداره راهنمایی و رانندگی پردیس اضافه کرد: با توجه به این مهم من از دانش‌آموزان و همیاران پلیس درخواست می‌کنم که طی انجام سفرهای نوروزی مواردی نظیر بستن کمربند ایمنی، رعایت سرعت مطمئنه، حفظ فاصله طولی و … را به پدران و مادران خود یادآوری کنند تا از این سفرها تنها خاطراتی خوش و به یادماندنی برای خانواده باقی بماند.
همچنین در ادامه با توجه به نزدیکی ایام نوروز و حوادث مربوط به سه شنبه آخر سال، تذکرات مهم ایمنی از سوی یکی از پرسنل واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس به دانش آموزان ارائه شد.

همایش همیاران پلیس شهرستان پردیس

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل