همایش «نیروی انتظامی، اصناف و امنیت» در پردیس برگزار شد

همایش «نیروی انتظامی، اصناف و امنیت» در شهر پردیس برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، این همایش با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس، فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس، اداره صنعت، معدن و تجارت پردیس و اتاق اصناف شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور مرتضی حیدری فرماندار شهرستان، حسن لاله نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر پردیس، حسینعلی سلیمانی فر، شهاب شکاری و سیده مریم موسوی جوردی اعضای شورای شهر پردیس، سرهنگ غلامرضا حسنوند فرمانده انتظامی شهرستان و … در سالن همایش‌های شهرداری پردیس برپا شد.

ابتدای مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و طنین سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

غلامرضا حسنوند فرمانده انتظامی شهرستان پردیس به‌عنوان نخستین سخنران ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از همکاری و تعاملات شهرداری پردیس با این مجموعه قدردانی کرد.

در ادامه نیز مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس پیرامون نقش بارز اصناف در ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه به ایراد سخنرانی پرداخت.

در پایان این مراسم نیز اعضای شورای اسلامی شهر پردیس از تنی چند از برگزیدگان نیروی انتظامی طی سالی که گذشت، تجلیل به عمل آوردند.

بر پایه این گزارش، شهرداری پردیس در هفته نیروی انتظامی علاوه بر کمک به برگزاری همایش مذکور و به‌منظور گرامیداشت این ایام نسبت به اجرای برنامه‌های دیگری همچون کمک به برپایی صبحگاه مشترک، برپایی همایش «راهور محله»، طراحی و نصب بنرهای تبریک ایام، طراحی و نصب بنرهای مورداستفاده در صبحگاه مشترک، تدوین نماهنگ‌های مرتبط و اکران در نمایشگرهای شهری، مستندسازی شامل تهیه فیلم و عکس از اقدامات مذکور، ارسال پیام کوتاه تبریک و … اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا