برگزاری همایش موسیقی هنر و جوان در فرهنگسرای مهر بومهن + تصاویر

همایش موسیقی هنر و جوان در فرهنگسرای مهر بومهن با اجرای گروه‌های مختلف هنری شهرستان پردیس برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، همایش موسیقی هنر و جوان با حضور مسئولان شهرستان پردیس و علاقه‌مندان به هنر موسیقی در فرهنگسرای مهر بومهن برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید عبداللهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس ضمن خیرمقدم و عرض تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جوانان را سرمایه‌های انقلاب اسلامی برشمرد.

همچنین مجتبی قارداشی رییس انجمن موسیقی شهرستان پردیس اظهار کرد: ضمن تشکر و قدردانی از حضور پور شور هنر دوستان اهالی ورزش و پیشکسوتان عرصه هنر و اسباب رسانه و خبر اظهار کرد: جای بسی خوشحالی است جوانان بیشترین جمعیت هنری منطقه را تشکیل می‌دهند امروز اجرای جوانان را مشاهده کردیم و همگی لذت بردیم.

وی افزود: انجمن موسیقی شهرستان پردیس برنامه‌های زیر بنای و خوبی در بخش پایه در نظر گرفته که با اجرایی شدن جهش چشمگیر را در این بخش را شاهد خواهیم بود.

رییس انجمن موسیقی شهرستان پردیس با اشاره به اینکه بخش جوان ما بخش نوپای انجمن موسیقی می‌باشد که از خردادماه ۹۷ استارت خورده و امروز شاهد اولین همایش آن بودیم، گفت: برای سال ۹۸ نیز حساب ویژه‌ای روی بخش جوان باز کرده‌ایم ما در کنار کارهای آموزشی وزیر بنای یک روز در ماه را با عنوان (جوان و هنر) جهت آفرینش‌های هنری و اجرای آثار جوانا در نظر گفته‌ایم و این فرصت مناسبی جهت شکوفایی استعدادهای جوانان است.

در ادامه گروهای نوای پاییز، نوای لبینا، مهرورزان، دلشدگان و آوای مهر و در بخش پاپ آقایان محسن خدایی و آقای یادگاری به اجرای برنامه پرداختند. حضور شعرای میهمان آقایان امجد زمانی رجایی، صدهزاری، محمد رستمیان سلمان منعم از نکات دیگر برنامه بود.

در پایان از سوسن بابایی مدیر مجتمع فرهنگی هنری مهر بومهن و حاج احمد بابایی از خیرین و حامیان همیشگی هنر منطقه و پیشکسوت ورزش منطقه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا