همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در پردیس برگزارشد/ بیش از 2 هزار میلیارد تومان برای تکمیل خدمات مسکن مهر پردیس نیاز است

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در پردیس خبر داد و گفت: دو هزار و ۵۸۴ میلیارد تومان برای تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر تمام فازها نیاز است.

به گزارش صبح پردیس، سعید غفوری در حاشیه همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در پردیس در جمع خبرنگاران در خصوص این هدف برگزاری این میزهای مذاکراتی اظهار داشت: هدف این همایش سرمایه‌گذاری فقط برپایی میز مذاکراتی نیست، بلکه ۶۰ میز به صورت عملیاتی، به قرارداد بینجامد.

وی گفت: سه ماه گذشته نیازهای شهری را برای سکونت و افزایش رفاه ساکنان به خصوص برای ساکنان مسکن مهر و برای تأمین خدمات روبنایی و زیربنایی بررسی کردیم؛ این طرح‌ها برای ۸۲ هزار واحد و محلات پردیس ارزش افزوده را بیشتر خواهد کرد، زیراکه دولت نمی‌تواند تمام خدمات روبنایی و زیربنایی را تأمین کند.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: دو هزار و ۵۸۴ میلیارد تومان برای تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر تمام فازها نیاز است.

وی اضافه کرد: این‌مبلغ برای مرکز محلات، مراکز درمانی و… و همچنین تأمین آب، برق، فاصلاب، آسفالت و اجرای باقی دیوار‌های حائل نیاز است؛ ساخت مدارس، مساجد درمان‌گاه‌ها، پارک، مجموعه‌های ورزشی و … را برای سکونت و رفاه ساکنان در زون ۴، محله ایران‌شهر فاز ۱۱ اجرا کردیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اظهار کرد: این محله محوری در وزارت راه و شهرسازی مصوب شده و برای این باید بخش خصوصی، عمومی و دولتی مشارکت داشته باشند که نخستین گام در محله ایرانشهر و با مشارکت شرکت کزوو پارس انجام شده است.

وی گفت: ساخت مدرسه، کلانتری، تجاری و ‌… در زون پنج این فاز توسط این شرکت انجام و سال گذشته در فاز ۱۱ مبلغ ۱۷۰ میلیارد تومان هزینه شده که یک‌هزار ۴۰ میلیارد تومان از مبلغ کل را خود انجام می‌دهیم.

غفوری افزود: یارانه‌های دولت باید به آب، برق، فاضلاب، محوطه و آماده‌سازی تعلق بگیرد که در سال گذشته، ۱۳۰ میلیارد اوراق خزانه اسلامی و همچنین ۴۲ میلیارد یارانه گرفتیم که با این مبالغ توانستیم ۱۷ هزار واحد را تکمیل و افتتاح کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: امروز با این روش امکان عملیاتی کردن باقی پروژه‌ها با حضور بخش خصوصی و شرکت‌های چند ملیتی وجود دارد که این همان اقتصاد مقاومتی است.

وی اضافه کرد: شرکت‌هایی از کشورهای انگلستان، اتریش، چین، نماینده‌‌های شرکت‌های آمریکایی، روسیه، آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، انگلستان، ترکیه، و … در این همایش دو روز حضور دارند.

غفوری تصریح کرد: اولویت ما تکمیل مسکن مهر و خدمات زیربنایی و روبنایی است و برای افزایش تعداد واحدها پیشنهادی از کشور چین دریافت کردیم که قرارداد نمی‌بندیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا