همایش روشنگری حماسه ۹ دی در بومهن برگزار شد

همایش روشنگری حماسه ۹ دی در مسجد جامع بومهن با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان پردیس برگزار شد.
به گزارش صبح پردیس؛ همایش روشنگری حماسه ۹ با همکاری دفتر امام‌جمعه شهرستان پردیس و شهرداری بومهن در مسجد جامع اهل‌بیت (ع) بومهن برگزار شد.
در این مراسم مسئولان شهرستان پردیس ازجمله حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی امام‌جمعه شهرستان پردیس، مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس، غلامرضا حسنوند فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس، سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، حمیدرضا توسلی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پردیس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید عبدالهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رضا خدادادی بخشدار بومهن، حجت فضلعلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس، زهره نکونام عضو شورای شهر بومهن و دیگر مسئولان و مردم انقلابی شهرستان پردیس حضور داشتند.
سخنران این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن آتشکار با اشاره به اینکه روشنفکر بودن به معنای رهبر فکری یک جریان بودن است، اظهار کرد: رهبر فکری بودن مقوله خوبی است؛ البته تا زمانی که رهبر فکری مبتنی بر مبانی دینی حرکت کند.
این کارشناس علوم دینی بابیان زیرکی برخی از این رهبران روشنفکری، خاطرنشان کرد: این زیرکی عیبی ندارد؛ ولی مشکل اینجاست که گاهی روشنفکران و خواص جامعه که دارای کیاست و نزاکت فکری هم هستند به‌یک‌باره منافق از آب درمی‌آیند.
وی با اشاره به لزوم اطاعت از فرد درست و پیشی نگرفتن از وی که در جامعه ما رهبر نامیده می‌شود، تأکید کرد: قرآن دراین‌باره تأکید دارد که بر اساس یک اندیشه درست پیش بروید.
آتشکار گفت: مقام معظم رهبری چندی پیش در دانشگاه امام حسین (ع) تأکید فرمودند که تبیین و تعمیق مبانی؛ یعنی مبانی برای مردم تشریح شود و امروز نیز باید ابعاد مختلف فتنه را برای مردم بیان و تشریح شود تا مردم به آن آگاهی و بصیرت داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا