همایش بزرگ دوچرخه سواری “پدر و پسری” در بومهن برگزار شد

️به مناسبت میلاد با سعادت امام علی(ع) و روز پدر، نخستین همایش دوچرخه سواری “پدر و پسری” به همت شهرداری بومهن برگزار شد.

️به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن، طبق هماهنگی های انجام‌شده «این همایش فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، روز دوشنبه ۲ بهمن ماه ساعت ۱۱ صبح با حضور بیش از یکصد و هفتاد نفر دوچرخه سوار برگزار گردید.

️گفتنی است در این همایش پدران و پسران دوچرخه سوار بومهنی مسیر ۳۰۰۰ متری میدان شهید حججی-بلوار امام رضا(ع) تا آستان مقدس امام زاده مطهر بن جعفر صادق (ع) را رکاب زدند .

️شهردار بومهن در این همایش با تاکید بر این که این حرکت فرهنگی، ورزشی با هدف ایجاد شور و نشاط انقلابی، در آستانه‌ عید بزرگ ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت همایش و نه مسابقه، برگزار شد، گفت: تامین شادابی و نشاط، ایجاد رابطه صمیمی بین پدر و پسر، ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در بین خانواده ها و تشویق و ترغیب نوجوانان و جوانان به فعالیت های گروهی و سالم از جمله اهداف این همایش بود.

️عبدالله میرزایی افزود: همایش دوچرخه سواری به ابتکار شهرداری برگزار و نهادهای فرهنگی و دستگاه‌های دولتی همچون، شورای اسلامی شهر، اداره اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش شهرستان، فرماندهی انتظامی و پلیس راهور شهرستان پردیس و هیئت امناء آستان مقدس مطهر بن جعفر صادق (ع) در این مراسم مشارکت و مساعدت داشته اند.

️لازم به ذکر است اختتامیه این همایش با حضور مسئولان شهرستان پردیس در محوطه امام زاده مطهر بن جعفر صادق (ع) برگزار و در پایان به قید قرعه به ۳۰ نفر از رکاب زنان هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا