رییس اداره فرهنگ و ارشاد پردیس خبر داد؛

راه‌اندازی۶۰ غرفه به مناسبت هفته فرهنگی در پردیس/ پیشنهاد برگزاری جشنواره اقوام در بومهن

رییس اداره فرهنگ و ارشاد پردیس با اشاره به راه‌اندازی ۶۰ غرفه به مناسبت هفته فرهنگی در پردیس، گفت: جشنواره اقوام در بومهن برای هفته فرهنگی مورد توصیه است.

به گزارش صبح پردیس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید عبدالهی در نشست کمیسیون فرهنگی شهرستان پردیس اظهار داشت: برنامه‌هایی بر اساس برنامه‌ریزی‌های اعلام‌شده به‌صورت منسجم در نظر گرفته‌شده که با همکاری همه مجموعه‌ها و دست‌اندرکاران به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان پردیس اجرا خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه برگزاری فعالیت‌های فرهنگی در حوزه‌های شهری و روستایی برگزار خواهد شد، افزود: برای اجرای این برنامه‌ها در مجموعه بخشداری و دهداری‌ها باید برنامه‌ریزی منسجم صورت گیرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد پردیس با اشاره به اینکه برای برگزاری هفته فرهنگی پردیس ۶۰ غرفه بر اساس تعریف‌های مشخص راه‌اندازی می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در بومهن اقوام و فرهنگ‌های مختلف ساکن هستند برگزاری جشنواره اقوام در بومهن مورد توصیه است که پیرو آن نمایشگاهی متمرکز با این مضمون برگزار شود.

عبدالهی با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد پردیس هفته فرهنگی را موقعیت بسیار خوبی برای معرفی فعالیت و توانمندی‌های شهرستان می‌داند گفت: در این هفته به دنبال آن هستیم که پتانسیل‌های شهرستان به خوبی به نمایش گذاشته شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا