برگزاری مراسم گرامیداشت هفته زمین پاک در مدارس پردیس

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهر پردیس از از برگزاری مراسم گرامیداشت هفته زمین پاک در دبستان شهید آزادواری شهر بومهن خبر داد.
به گزارش صبح پردیس، سید حسن فراهانی با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت هفته زمین پاک در مدارس پردیس، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌های اعلام‌شده درر ستاد هفته زمین پاک و اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان تهران، جشن زمین پاک این شهرستان در دبستان شهید آزادواری شهر بومهن برگزار شد.
وی افزود: به مناسبت فرارسیدن مبعث رسول اکرم (ص) و همچنین قرارگیری در هفته زمین پاک، مراسمی با همکاری مدیر و مسئولین دبستان متشکل از جمع آوری نمادین زباله‌های حیاط مدرسه، برگزاری مسابقه‌های نقاشی و مقاله‌نویسی، سخنرانی و اهدای جوایزی به برگزیدگان مسابقات برگزار شد.
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پردیس بابیان اینکه در این مراسم بر نقش دانش آموزان در حفظ و حراست محیط‌زیست به‌عنوان همیار محیط‌زیست تأکید شد، خاطرنشان کرد: امید است با برگزاری باشکوه این مناسبت‌ها سطح آگاهی مردم ارتقا یافته و شاهد مشارکت و همیاری روزافزون آنها در حفظ محیط‌زیست باشیم.
فراهانی گفت: درصورتی‌که مردم شهرستان پردیس در حوزه‌های شهری و روستایی در خصوص تفکیک زباله‌ها از مبدأ اقدام نمایند، قطعاً وضعیت زیست‌محیطی مطلوب‌تری در بافت‌های مسکونی ایجاد می‌شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا