همایش بزرگداشت هفته احسان و نیکوکاری در پردیس برگزار شد

همزمان با هفته احسان و نیکوکاری همایش پرشور بزرگداشت هفته احسان و نیکوکاری در شهر پردیس برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، همایش بزرگداشت هفته احسان و نیکوکاری صبح امروز در سالن اجتماعات شهرداری شهرستان پردیس با حضور مسئولین و خیرین این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی امام جمعه شهرستان پردیس ضمن تقدیر و تشکر از حضور خیرین و مسئولین اظهار داشت: از تمام کسانی که بهانه و وسیله این امر خیر را فراهم کردند تقدیر و تشکر دارم.

وی ادامه داد: حرکت در مسیر امر خیر یک وسیله می خواهد، هم چنان که در بیانات ائمه معصومین است که دست ما را بگیرید و برسانید به پلکان هواپیمایی که به سوی رستگاری می‌رود.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: گاهی افرادی باعث می شوند تا سفره نیکوکاری پهن شود که امروز خوشبختانه کمیته امداد امام خمینی هم این سفره را پهن کرده است تا سر سفره بنشینیم و امر خیر را انجام دهیم.

توسلی افزود: بزرگان ما توصیه کرده اند که در اینگونه کارها بیایید جای خود را با طرف مقابل عوض کنیم و خود را در شرایط آنان قرار دهیم تا درک بهتری از موضوع داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: نیاز های افراد نیازمند لزوما همیشه مشکلات مادی نیست، بلکه گاهی کمک های معنوی از ارزش بیشتری برخوردار است.

امام جمعه شهرستان پردیس تاکید کرد: هرکسی قدمی را برای خدا بردارد خدا نمی گذارد آن قدم زایل شود،گاهی معادلات ما با محاسبات خداوند متفاوت است.

توسلی اضافه کرد: امیدواریم در آستانه سال نو شادی ها و جشنمان را با افراد نیازمند تقسیم کنیم.

در ادامه این مراسم گلریزان توسط مسئولین و خیران شهرستان پردیس انجام و مبلغ ۳۵ میلیون تومان وجه نقد و تعدادی پوشاک و…. جمع آوری شد.

همایش بزرگداشت هفته احسان و نیکوکاری شهرستان پردیس

منبع: مهر

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل