شهردار بومهن:

هشت طرح شهری با ۱۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در بومهن به بهره برداری رسید

شهردار بومهن گفت: هشت طرح شهری با اعتبار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار امروز (دوشنبه) با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری ایرنا، روز دوشنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه‌های عمرانی این شهر در جمع خبرنگاران افزود: یکی از پروژه‌های مهم مسیر دسترسی به جاده قدیم از کمربندی جنوبی شهر بومهن است که نقش موثری در کاهش حجم ترافیک مدخلی شهر دارد و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.

وی ادامه داد: این پروژه جزو تعهدات شرکت آزادراه‌ها بود که به دلایلی انجام نشده بود و شهرداری بومهن در راستای تحقق مطالبات مردم برای کاهش ترافیک مدخل شهر، این پروژه را اجرا و افتتاح کرد.

شهردار بومهن ادامه داد: بهره برداری از بوستان شقایق(فاز سوم) در راستای توسعه فضای سبز، اجرای روگذر بلوار امام خمینی(ره) با اعتبار بیش از ۶۲ میلیارد تومان نیز از دیگر طرح های ترافیکی شهر با هدف کاهش ترافیک است که امروز افتتاح شد.

رضا زاده گفت: این پروژه با ایجاد رینگ شهری دسترسی به کمربندی جنوبی از بلوار کامیونداران را ایجاد می کند.

وی گفت: کلنگ زنی اولین آمفی تئاتر روباز شهر در بوستان برکت، اهدای جوایز به قهرمان جهانی تکواندو «مرضیه خوش احوال» ،تقدیر از خانواده های مدافع حرم در سالروز گرامیداشت شهدای مدافع بخش دیگری از برنامه های امروز بود.

شهردار بومهن ادامه داد: پروژه زیرگذر خیابانهای بهار و حبیبی نیز از دیگر طرح های افتتاح شده در شهر بومهن است.

وی با اشاره به طرح های قابل افتتاح در هفته دولت نیز گفت: افتتاح مجموعه ورزشی شهید حبیبی در شهرآباد، افتتاح خانه فرهنگ شهروند، اجرای فاز ۴ و نهایی توسعه بوستان برکت ،کلنگ زنی فرهنگسرای ایثار و مقاومت، افتتاح نخستین پارک بازی کودک در محله کم برخوردار ترک آباد و کلنگ زنی آمفی تاتر روباز بام بومهن در محدوده شهرک کشاورزی در ۵۵ هکتار فضای سبزنیز همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا