شهردار پردیس:

هزینه‌های امور خدماتی در فازهای جدید پردیس بسیار سرسام آور است

نشست مشترک مدیران شهرداری پردیس و شرکت عمران این شهر درخصوص بررسی چگونگی روند تحویل فازهای جدید و همچنین بازنگری در برخی کاربری های اراضی خدماتی صبح امروز به میزبانی شهرداری پردیس برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، در این نشست مرتضی همتی شهردار پردیس، حسن لاله رئیس شورای اسلامی شهر پردیس، سیدمهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس و کارشناسانی از این دو مجموعه حضور داشتند.

شهردار پردیس در این نشست اظهار داشت: قوانین شهرهای جدید بر اصل توازن دو شاخص توسعه شهر و ایجاد سرانه های خدماتی تاکید دارد و یکی از مطالبات مدیریت شهری پردیس از مدیران شرکت عمران این شهر تخصیص اراضی و عرصه های مناسب برای احداث مراکز خدماتی و رفاهی است.

وی تصریح کرد: از جمله نیازمندی های خدماتی شهر پردیس که باید برای ایجاد آنها زمین هایی مناسبت به شهرداری تحویل شود می توان به کشتارگاه، آرامستان، پارک سوار، میدان میوه و تره بار مناسب، پایانه مسافربری درون و برون شهری، بارانداز زباله، تامین آب فضای سبز، اماکن فرهنگی ورزشی، مراکز مدیریت بحران و … اشاره کرد.

مرتضی همتی ادامه داد: شهرداری پردیس با وجود آنکه هنوز فازهای جدید را تحویل نگرفته اما برای رفاه حال مردم، خدماتی را به صورت مسکن وار به شهروندان ارائه می دهد.

شهردار پردیس افزود: طبق برآورد صورت گرفته در واحد های مختلف شهرداری پردیس، هزینه های امور خدماتی در فازهای جدید پردیس بسیار سرسام آور است و بودجه ناچیز شهرداری پاسخگوی چنین هزینه های هنگفتی نیست.

وی خواستار تعامل بیشتر شهرداری پردیس و شرکت عمران در راستای رفاه حال مردم شد و افزود: هرچند بر اساس قانون، شرکت عمران پردیس موظف به تکمیل و احداث امور زیربنایی و روبنایی و سپس تحویل آن به شهرداری است اما مجموعه مدیریت شهری با دیدگاهی تعاملی به شرکت عمران و مبحث تحویل فازهای جدید نگاه کرده و اصل رفاه حال شهروندان را در نظر می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا