امام جمعه پردیس؛

نیویورک، رسانه ملت ایران در دنیا می‌شود

امام جمعه پردیس گفت: نیویورک، مقر اصلی دشمن، رسانه ملت ایران در دنیا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، امروز نماز جمعه شهرستان پردیس به امامت امام جمعه شهرستان پردیس و با حضور نمازگزاران و مردم شریف بخش های جاجرود، پردیس و بومهن در مصلی نماز جمعه مسجد الغدیر پردیس برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان‌پردیس در خطبه های امروز با بیان اینکه نیویورک، مقر اصلی دشمن، رسانه ملت ایران در دنیا می‌شود، به سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان اشاره کرد و گفت: از میان پنج نهاد اصلی تشکیل‌دهنده سازمان ملل متحد، مجمع‌عمومی تنها جایی است که تمامی اعضای سازمان در آن حضور دارند و این اولین سفر آقای رئیسی در این اجلاس بود واهمیت بسیاری داشت.

وی افزود: این سفر علاوه بر اهمیت دیدارهای دوجانبه و چندجانبه با رؤسای جمهور سایر کشورها، بدلیل اینکه نیویورک یکی از فرصت‌های رسانه‌ای مهم در دنیا محسوب می‌شود و مصاحبه با رسانه‌های مختلف و مشهور دنیا و انعکاس نظرات برحق ایران انقلابی از لسان نماینده مردم ایران، آن هم در شرایط جنگ ترکیبی رسانه‌ای دشمن، بود بعنوان یک فرصت مناسب محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: بیان حقانیت ملت ایران، نمایش تصویر سردار دلها و اعلام انتقام خون حاج قاسم از دشمنان در این مجمع، در حالی است که امپراطوری رسانه نمی‌گذارد هیچکدام از اینها را دنیا بشنود و ببیند.

امام جمعه پردیس گفت: دشمنان ما از حضور فعال ایران در مجامع عمومی بین المللی به شدت عصبانی اند که یکی از ثمرات عصبانیت دشمن زبون، همین آشوب‌سازی در داخل کشور به بهانه فوت غم‌انگیز دختر جوان سقزی است.

وی به شکست پروژه غرب برای به انزوا کشاندن ایران، با عضویت ایران در شانگ‌های اشاره کرد و یادآور شد: پس از سالها، قدرت‌های اصلی سازمان شانگ‌های، برای بالا بردن وزن خود در برابر غربی‌ها، ایران را به اردوگاه خود ملحق کرده اند. زیرا ایران به‌دلیل برخورداری از ذخایر عظیم انرژی و موقعیت ژئوپلیتیکی و نفوذ منطقه‌ای بالایی که دارد می‌تواند برای سازمان شانگهای مؤثر باشد و با قابلیت‌های خود در عرصه تجاری و ترانزیتی، بخشی از مشکلات کشورهای عضو را مرتفع کند و ایران را به قطب اصلی ترانزیتی در منطقه تبدیل خواهد کرد. لذا حضور و عضویت رسمی ایران در این سازمان، پروژه غرب برای به انزوا کشاندن ایران را به شکست خواهد کشاند.

حجت الاسلام حسینی ایران را پُلِ عبور روسیه از سدِّ تحریم ها دانست و گفت: با افزایش فشارهای غرب، روسیه به‌دنبال یافتن مسیرهای جایگزین برای تجارت و سرمایه‌گذاری در جهان است و یکی از کشورهایی که می‌تواند در این شرایط به روس‌ها کمک کند ایران است که تجربه زیادی در خنثی‌کردن تحریم‌های غرب دارد.

وی با اشاره به مناسبت ۲ مهر روز بزرگداشت شهدای منا از دو شهید منا شهرستان پردیس شهید آیت الله مویدی و شهید معلمی یاد کرد.

امام جمعه پردیس به بازگشایی مدارس و جشن شور عاطفه‌ها اشاره داشت و گفت: این مراسم نیازمند کمک‌های مردم به دانش آموزانی است که با حمایت‌ در تحصیل خود از مشکلات اقتصادی رنج نکشد و یا ترک تحصیل نکند و از خیرین شهرستان پردیس که طی جلسه ای در قرارگاه خدمت رسانی شهرستان، کمک‌های پرمهری داشتند تشکر کرد.

حجت‌الاسلام حسینی نیز به آغاز هفته دفاع مقدس از روز پنج شنبه اشاره داشت و افزود: دفاع مقدس الگوئی برای ملت‌های آزاده و چراغ راهنما برای مدیریت راهبردی و کلان کشور است.

وی این هفته را به همه بسیجیان و رزمندگان و ایثارگران و جانبازان و آزاده‌ها و خانواده شهدا و نیروهای نظامی و انتظامی تبریک گفت و از سخنرانی سرگرد گرمابدری پیش از خطبه ها تشکر کرد.

امام جمعه ادامه داد: دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های تاریخ انقلاب اسلامی، و نماد همیشگی حماسه پرشکوه مقاومت ملت بزرگ ایران است و درس ایستادگی، مقاومت، ایثار، عزت و استقلال است که الگویی برای ایستادگی ملت‌های آزاده در برابر استکبار است. جنگ ۸ ساله از بزرگترین افتخارات ملت ایران و چراغی راهنما برای مدیریت کشور در همه شرایط است.

وی تاکید کرد: باید از دفاع مقدس درس گرفت؛ و با اتحاد ملی و خودکفائی در تمام زمینه‌ها، و بی اعتمادی به بیگانگان، و تربیت جوانان با روحیه انقلابی و ولایت‌مداری، همیشه در حال دفاع مقدس خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا