نواختن زنگ مهر در اولین روز از بازگشایی مدارس با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بومهن

زنگ بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۹– ۱۳۹۸ در شهر بومهن به طور نمادین در دبیرستان پسرانه شهدای هفتم تیر نواخته شد.

به گزارش صبح پردیس، این مراسم صبح امروز یکم مهر ماه، با حضور سعید علی بخشی شهردار بومهن، حسن الماسی قائم مقام شهردار، احمد جوشنلو رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولین و معلمان مدرسه و همچنین اولیاء دانش آموزان در دبیرستان شهدای هفتم تیر شهر بومهن برگزار شد.

طی این آیین شهردار بومهن، با تبریک فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت، ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط تمامی نهادها در جهت آماده سازی مدارس و برنامه ریزی مناسب به منظور فراهم کردن کردن فضاهای آموزشی برای سال تحصیلی جدید از همه دست‌اندرکاران نظام آموزشی و مسئولین شهرستانی خواست تا دست در دست هم، تمام توان و انرژی خود را برای شروع سال تحصیلی خوب و زیبا و با انگیزه و شور و نشاط برای دانش آموزان و همه کسانی که قدم در راه فراگیری علم و دانش برداشته‌اند، به کار گیرند.

وی همچنین در این مراسم ضمن ادای احترام به شهیدان هشت سال دفاع مقدس اذعان داشت: شروع سال تحصیلی جدید و تقارن آن با آغاز ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان را بایستی قدر بدانیم.

علی بخشی افزود: آرامش و امنیت کشور مرهون خون هزاران شهید و تلاش مخلصانه رزمندگان است و کشور عزیز ما به مدد نظام مقدس اسلامی و تدبیر دولتمردان ، حرکتی جهادی را برای رسیدن به قله‌های موفقیت در تمامی عرصه‌ها آغاز کرده و برای گذری افتخار آمیز از این مسیر و رسیدن به جایگاه شایسته خویش، بیش از هر زمان دیگر، همدلی، همراهی و همت بلند جوانان ایران اسلامی را طلب می‌کند.

شهردار بومهن از دانش آموزان خواست که در فلسفه قیام عاشورا بیشتر تفکر کنند و حکایت افتخار آفرینی رزمندگان دوران دفاع مقدس را به عنوان برترین دانش آموختگان مکتب عاشورا بخوانند تا از سطر سطر آن، درس رشادت و آزادگی فراگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا