نهایی شدن برنامه‌های مدون شرکت عمران پردیس تا سه هفته آینده/ نگاه خلاقانه پردیس در فروش عرصه مسکن مهر

سرپرست جدید شرکت عمران پردیس نگاه توسعه‌ای و خلاق محور را اولویت مهمی برای مجموعه شرکت عمران دانست و گفت: با توجه به سابقه همکاران در این مجموعه، با اطمینان می‌توان شاهد خلاقیت‌های جدیدی در پردیس بود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس؛ پس از انتخاب پیرفرشی به عنوان سرپرست جدید شرکت عمران در هفته‌ای که گذشت، معاون وزیر راه و شهرسازی نیز به پردیس سفر کرد و از صبح تا ظهر امروز بازدیدهای مفصلی از فازهای مختلف صورت گرفت و آخرین وضعیت پروژه‌ها بررسی شد.

پیرفرشی ضمن تقدیر از حضور معاون وزیر در آب و هوای بارانی در پردیس، حضور ایشان را فرصتی مغتنم برای تکمیل پروژه‌ه‌ها در پردیس دانست. پیرفرشی در این بازدیدها آخرین وضعیت هر فاز در بخش‌های مختلف به ویژه تکمیل پروژه‌های مسکن مهر و تامین خدمات روبنایی را در حضور سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید شرح داد.

با اعلام سرپرست شرکت عمران پردیس، برنامه‌های مدونی در حال آماده‌سازی است که تا سه هفته آینده نهایی خواهد شد و گزارش آن به معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام خواهد شد.

همچین به گفته پیرفرشی در کوتاه مدت و تا پایان سال جاری، می‌بایست همه انبوه‌سازان مطابق با تعهدات زمان‌بندی شده پیشرفت داشته باشند و در صورت کم‌کاری، برخوردهای قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

پیرفرشی نگاه توسعه‌ای و خلاق محور دکتر جعفری را اولویت مهمی برای مجموعه شرکت عمران دانست و اعلام کرد با توجه به سابقه همکاران در این مجموعه، با اطمینان می‌توان شاهد خلاقیت‌های جدیدی در پردیس بود؛ که یکی از این خلاقیت‌ها در موضوع عرصه بوده و حدود 1500 میلیارد تومان منابع جهت تکمیل پروژه‌ها فقط از همین منبع تامین شده و این در حالی بوده که کل تامین منابع از محل فروش عرصه در سایر شهرها بسیار کم‌تر از این مبلغ بوده است.

پیرفرشی همچنین در نشستی که با حضور معاون وزیر، امام جمعه، فرماندار، شهردار و فرمانده سپاه شهرستان برگزار شد، از اعلام آمادگی شرکت عمران برای حضور در قرارگاه‌های خدمت‌رسانی پردیس خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا