شهردار پردیس:

نمونه بارز حضور موثر بسیجیان شهر پردیس در مبارزه با ویروس کرونا مشاهده می‌شود

شهردار پردیس به همراه اعضای شورای اسلامی این شهر ضمن زیارت مزار مطهر پنج شهید گمنام مسجد امام علی(ع) از امکانات و همچنین بوستان و معابر اطراف این مسجد بازدید میدانی داشتند.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، مرتضی همتی در جریان این بازدید اظهار داشت: شهر موجودی زنده است که باید نیازهای آنی و آتی آن تامین شود و مدیریت شهری با امکانات، پرسنل و توان مالی محدود خود به تنهایی قادر به تامین همه این نیازها نیست، از این رو، باید برای ارتقای سطح خدمات به شهروندان از توان همه مجموعه های فعال و به قولی پای کار نظیر بسیج بهره برد.

وی ادامه داد: نمونه بارز حضور موثر نیروی ارزشی بسیج را می توان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا و طرح در حال اجرای پایش سلامت مزین به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مشاهده کرد.

مرتضی همتی تصریح کرد: این طرح با پشتیبانی شهرداری، حمایت تخصصی شبکه بهداشت و با حضور بسیج برای ارتقای سلامت شهروندان اجرا می شود.

شهردار پردیس و عضو هیئت امنای یادمان های شهدای گمنام شهرستان پیرامون ترمیم المان مزار پنج شهید گمنام مسجد امام علی(ع) اظهار داشت: این مهم پس از هماهنگی با مسئولان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و آماده سازی مقدمات لازم، اجرا می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا