نمایشگاه هنرهای تجسمی خط و نقش در پردیس برگزار شد

 نمایشگاه هنرهای تجسمی با آثاری از هنرمندان شهرستان پردیس به مناسبت هفته دولت در محل سینما جام جم در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

 به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با همکاری انجمن هنرهای تجسمی و خوشنویسان و همکاری گروهی اساتید؛ جواد یوسف زاده ، عبدالله نویدی، سید محمود علوی، حمید پیری  و سپیده براتی  این نمایشگاه هنری را برگزار کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت:برگزاری نمایشگاههای هنری در سطح شهرستان برای معرفی و تشویق هنرمندان در سطح شهرستان یک ضرورت است.

حجت الاسلام مجید عبدالهی بیان کرد: هنرمندان شهرستان از نظر هنری در رتبه بالایی قرار دارند و رفع مشکلات آنها برای توسعه امور هنری را باید در دستور کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  و سایر دستگاه های شهرستان قرار بدهیم.

وی ادامه داد: در شهر جدید پردیس شاهد کمبود زیرساخت ها، فضاها و برنامه های فرهنگی هستیم و با توجه به افزایش جمعیت شهرستان در کوتاه مدت باید برای جمعیت آتی ، کمبود زیرساخت ها جبران و امکانات مناسبی برای هنرمندان فراهم شود تا از پشتوانه هنری اساتید بیش از پیش بهره مند شویم.

به گزارش ایرنا در این بازدید حجت الاسلام سید حسین حسینی ، امام جمعه شهرستان، رضا کریمی صالح معاون سیاسی انتظامی شهرستان، محمود حیدری بخشدار مرکزی و سایر روسای ادرات و دیگر هنرمندان حضور داشتند.

انتهای پیام/


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا