نمایشگاه بهاره شهرستان پردیس در سه‌شنبه بازار شهر پردیس راه اندازی شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت: نمایشگاه بهاره شهر پردیس با ۲۶۰ غرفه راه اندازی شد که بزرگترین نمایشگاه امسال شرق استان تهران است.

به گزارش صبح پردیس حجت‌ فضلعلی در مراسم افتتاح نمایشگاه بهاره پردیس اظهار داشت: از امروز نمایشگاه بهاره برای توزیع و عرضه مستقیم کالا در محلی مناسب و با استاندارهای حداکثری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه قبل از برگزاری مراسم افتتاحیه شاهد استقبال خوب شهروندان بودیم، افزوذ: نمایشگاه امسال با ۲۶۰ غرفه با حضور بازرسان اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و پایگاه بهداشت که به روند خدمات دهی تولیدکنندگان نظارت خواهند کرد برگزار می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پردیس خاطرنشان کرد: نرخ کالاهای عرضه شده بیش از ۱۵ تا ۲۰  درصد کمتر از قیمت مصرف‌کننده است و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مشکل و تخلف در این نمایشگاه میتوانند به محل استقرار بازرسان مراجعه و فورا به شکایات رسیدگی خواهد شد.

فضلعلی ادامه داد: برای رفاه حال شهروندان کالاهای تنظیم بازار شامل میوه، مرغ، گوشت، برنج، روغن، شکر با نرخ مصوب دولتی عرضه خواهد شد.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه از ۱۷ الی ۲۷ اسفندماه در شهر پردیس محل سه‌شنبه بازار دایر و شهروندان با حضور در این محل ملزومات و کالاهای مورد نیاز خود را تهیه می کنند.

فضلعلی در خصوص لزوم برگزاری این نمایشگاه‌ها، گفت: در تمام شهرهای کشور در آستانه سال نو به جهت حجم تقاضا برای خرید کالاهای نوروزی برنامه‌ریزی‌هایی در سطح کلان کشور انجام می شود و برای برپایی این نمایشگاه با تشکیل کمیته مرتبط مصوب شد فقط یک نمایشگاه برای شهروندان شهرستان دایر شود.

وی ادامه داد: برای سنجش رضایت و نارضایتی شهروندان از این نمایشگاه فرم‌هایی تهیه شده تا در انتها و با مشارکت مردمی در این نظرسنجی نتایج آن منعکس خواهد شد.

فضلعلی اضافه کرد: حجم مراجعات مردمی نشان از رضایت آنها دارد، اما در پایان سال فضای روانی برای خریدهای نوروزی بر کشور حاکم است و ما باید این بستر را در فضای رقابتی و سالم محیا کنیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس اظهار کرد: به تمام اصناف شهرستان به خصوص شهر بومهن اعلام کردیم در این ایام برای رفاه شهروندان فروش فوق‌العاده برگزار و انتخاب را به عهده شهروندان خواهیم گذاشت.

منبع: مهر

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل