نمایشگاه اختصاصی توانمندی‌های شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در صنعت برق برگزار شد

جمعی از مدیران تحقیقات شرکت توانیر و تعدادی از شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع برق کشور، ضمن بازدید از «نمایشگاه اختصاصی توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان و فناور عضو پارک در صنعت برق»، در «نشست تخصصی بومی سازی فناوری در صنعت برق» شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، با حضور جمعی از مدیران تحقیقات شرکت توانیر، شرکت‌های برق منطقه‌ای اصفهان، هرمزگان، آذربایجان و سیستان و بلوچستان و شرکت‌های توزیع برق تهران بزرگ، استان تهران، اصفهان و لرستان در پارک فناوری پردیس، نمایشگاه اختصاصی توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان و فناور در صنعت برق برپا شد.

در این نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان و فناور عضو پارک فناوری پردیس به ارائه دستاورد‌های خود در صنعت برق پرداختند.
در این بازدید مدیران تحقیقات صنعت برق کشور از نزدیک با دستاورد‌های نوین شرکت‌های دانش بنیان و فناور پارک فناوری پردیس در حوزه‌های مرتبط با صنعت برق آشنا شدند.

همچنین مدیران صنعت برق کشور در نشستی با مسئولان پارک فناوری پردیس، به بررسی راه‌های برقراری ارتباط موثر بین زیست بوم نوآوری و فناوری کشور و صنعت برق پرداختند. برگزاری جلسات مشترک کارشناسی بین پارک فناوری پردیس و مدیران صنعت برق کشور، اطلاع از تحقیقات و دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان خصوصاً مجموعه‌های مرتبط با صنعت برق، برپایی رویداد‌های ریورس پیچ با موضوع رفع نیاز‌های فناورانه صنعت برق از موضوعاتی بود که در این جلسه به آنها اشاره شد.

در این نشست همچنین مقرر شد برنامه گام به گام برای ارتباط صنعت برق و زیست بوم نوآوری و فناوری تنظیم و ضمن آشنایی مدیران صنعت برق کشور با این زیست بوم، جلسات کارشناسی برای تهیه سند همکاری‌های دو جانبه ادامه یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا