برپایی نمایشگاهی بزرگ از به‌روزترین ادوات نظامی در پردیس

شهردار شهر پردیس از برگزاری نمایشگاهی بزرگ از به‌روزترین ادوات نظامی نیروهای مسلح ایران اسلامی در بوستان نورالشهدا این شهر خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، محمد لاله در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس که با حضور جمعی از مسئولان شهری و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه سازی های دلیرمردان و شیر زنان ایران اسلامی است که با نثار خون پاک و مطهر خود موجبات حفظ کیان کشور و نظامی مقدس اسلامی را فراهم ساختند.

وی ادامه داد: امروز بر همه اقشار جامعه و همه نهادهای اجرایی و خدماتی کشور توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بنا به فرموده گران‌سنگ رهبر فرزانه انقلاب «که زنده نگاه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» امری واجب است تا پا به میدان گذاشته و در این مسیر گام بردارند.

شهردار پردیس اضافه کرد: دراین‌بین، ازآنجایی‌که نسل سوم و چهارم انقلاب از نزدیک فضای جبهه‌های جنگ و دفاع مقدس را لمس نکرده‌اند، باید محور برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس، این قشر تأثیرپذیر امروز و تأثیرگذار آینده را به‌عنوان جامعه هدف اصلی مدنظر قرار دهد.

لاله تصریح کرد: ازاین‌رو، شهرداری پردیس به‌منظور برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس تجهیزات و نیروی انسانی خود را آماده می‌کند.

وی ادامه داد: از جمله مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی هفته دفاع مقدس استقرار نمایشگاهی بزرگ و بی‌نظیر در حوزه شرق استان تهران از به‌روزترین تجهیزات و ادوات نظامی نیروهای مسلح ایران اسلامی است.

شهردار پردیس گفت: بی‌شک شهروندان گرامی و میهمانان شهر پردیس با مشاهده این نمایشگاه بزرگ به پوچی تبلیغات تهدیدآمیز استکبار جهانی و اقتدار بی‌مثال فرزندان غیور کشورمان پی می‌برند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا