نماز عید سعید فطر در شهرستان پردیس اقامه شد

نماز عید سعید فطر در شهرستان پردیس با حضور جمع کثیری از شهروندان و به امامت حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، صبح امروز ۲ اردیبهشت مردم مؤمن و متدین شهرستان پردیس در کنار مسئولین در این آیین معنوی و با شکوه عید بندگی حاضر شدند و نماز را اقامه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در سخنرانی امروز خود به رفع مشکلاتی که با تلاش های مسئولین و پیگیری های فرماندار سابق برطرف شد اشاره داشت و گفت: طی یکسال گذشته اتفاقات خوبی را در شهرستان پردیس با پیگیری های پورابراهیم فرماندار سابق و همراهی سایر مسئولین شاهد بودیم که از آن جمله تخصیص زمین مصلی، صداوسیما، احداث تره بار، آبرسانی روستاها، رفع مشکلات صدور اراضی سیاهسنگ، پیوستن دو منطقه صنعتی و تعین تکلیف تپه سیف، آغاز پروژه های جدید عمرانی و تشکیل کارگروه مترو پردیس، رسیدگی به مشکلات آزاد راه پردیس و بومهن بخشی از آن بوده است.

وی افزود: فرماندار جدید نیز نیرویی انقلابی است که باید سایر مشکلات شهرستان که در یکسال گذشته احصا شده است را پیگیری نماید و حل مشکل مسکن مهر که وعده رئیس جمهور است بر زمین مانده و به سال دوازدهم رسیده برطرف شود همچنین نداشتن اسناد مالکیتی در بومهن خود مشکلات و تخلفاتی را بهمراه دارد مرتفع گردد.

وی تصریح کرد: با توجه به شعار مقام معظم در سال جدید مهار تورم و رشد تولید اتفاق بیفتد و صنعتگران ما بتوانند در این منطقه به رشد تولید کمک کنند.

وی افزود: کمبود سرانه ورزشی و تفریحی در شهرستان پردیس از جمله دغدغه های مهم شهروندان است ونیاز شدیدی به وجود سرانه های ورزشی تفریحی در شهرستان با توجه به جمعیت منطقه داریم.

امام جمعه پردیس یاد اور شد: در فازهای جدید مسجد نیاز داریم آنچه امروز هست بیشتر شبیه نماز خانه است، جمعیت ۶۰ هزار نفری یک نمازخانه دارد و باید پیش بینی در فضای جدید انجام شود.

انتهای پیام/


خروج از نسخه موبایل