فرمانده انتظامی شهرستان پردیس:

نقش پلیس در تامین امنیت انتخابات انکارناپذیر است

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در همایش مشترک انتخابات به وظیفه قانونی پلیس در تامین امنیت مراکز اخذ رای اشاره کرد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرنگار خبرگزاری پلیس در همایش مشترک نیروهای اجرایی،نظارت و بازرسی که درتالارشهرشهرستان پردیس برگزار شد سرهنگ مراد صارمی اذعان داشت:این فرماندهی با به کارگیری تمام نیروها و قوای خود در جهت ایجاد امنیت مطلوب در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی توان خود را به کار برده تا این حماسه بزرگ سیاسی انقلابی در آرامش کامل برگزار گردد.

وی تصریح کرد: امنیت انتخابات و آرامش برگزاری آن می‌تواند در اقتدار جمهوری اسلامی و ارتقای امنیت خارجی تاثیرگذار بوده و به تعبیر دیگر مصونیت کشور را در برابر تهدیدات خارجی به دنبال داشته و قدرت ملی،نظامی و دفاعی ما را افزایش دهد.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به حضور گسترده کاندیداها و ثبت نام متقاضیان شرکت در انتخابات به طور یقین طرفداران و هواداران دسته‌بندی‌ها و گروه بندی‌ها بیشتر می‌شود و مجموعه انتظامی باید امنیت انتخابات را تامین کند.

وی با بیان اینکه همه باید مراقب توطئه‌های دشمنان علیه امنیت سیاسی و اجتماعی و انتخاباتی نظام باشیم، افزود: امنیت،آرامش و آسایش نظام جمهوری اسلامی برکتی است که همه ملت باید قدر آن را بدانیم و دسته بندی‌ها، شعارها و سر و صدا در انتخابات وجود دارد ولی نشانه نزاع و کشمکش نیست باید مراقب نفوذ و توطئه دشمنان باشیم.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا