نقش مهم خیرین امنیت ساز در ایجاد امنیت پایدار

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: امنیت پایدار حاصل همکاری آحاد مردم با پلیس است.

به گزارش صبح پردیس، سرهنگ مراد صارمی به نقش مردم در ایجاد امنیت پایدار اشاره کرد و اظهار داشت: امنیت پایدار حاصل همکاری آحاد مردم با پلیس است.

وی در جلسه مجمع خیرین در فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس که با حضور خیرین برگزار شد گفت: در این میان نقش خیرین امنیت ساز در ایجاد امنیت پایدار ویژه و تعیین کننده است چرا که این افراد با حمایت‌های معنوی و مادی خود بستر بروز جرایم و آسیب‌های اجتماعی که تهدیدی جدی برای سلامت و نشاط جامعه است را از بین می‌برند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس شکل گیری تمام فعالیت‌ها و اقدامات اجتماعی و اقتصادی را در گرو وجود امنیت دانست و گفت امنیت موجب پویایی و نشاط اجتماعی می‌شود.

سرهنگ مراد صارمی با بیان اینکه یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیازهای هر جامعه برای رسیدن به اهداف و طی کردن پله‌های ترقی امنیت است افزود خدشه دار شدن امنیت موجب تاثیر منفی در حوزه‌های مختلف فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی و غیره می‌شود.

وی افزود: حضور پلیس در کنار مردم فرصتی مهم برای افزایش احساس امنیت و توسعه امنیت اجتماعی است.

این مقام مسئول انتظامی یادآور شد: امروز فرمانده انتظامی این افتخار را دارد تا در مقابل قانون گریزان و قانون شکنان با قاطعیت بایستد و پناهگاه مردم آسیب دیده باشد و در این راه نیازمند همکاری مردم و خیرین امنیت ساز است.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا