نقشه موبایل شهر پردیس به همراه اماکن گردشگری، رستوران‌ها، مساجد، شماره‌های ضروری

اپلیکیشن اندروید «میهمان پردیس» شامل نقشه موبایل شهر پردیس به همراه اماکن گردشگری، رستوران‌ها، مساجد، شماره‌های ضروری توسط شهرداری شهر پردیس طراحی و تولید شد.
به گزارش صبح پردیس، دنیای امروز به‌واسطه سرعت پرشتاب تبادل اطلاعات، پدیده‌ای به نام توسعه روزافزون شبکه‌های اجتماعی را رقم‌زده است.
ازاین‌رو، دیگر نمی‌توان تنها با تکیه‌بر فناوری‌های گذشته، ارتباط صحیح و همه‌جانبه ای میان مدیران اجرایی و مردم برقرار کرد.
دراین‌بین، شهرداری‌ها به سبب طیف گوناگونی از وظایف ذاتی بیش از هر نهاد دیگری با شهروندان در ارتباط هستند.
بنابراین، بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به محلی مناسب برای تبادل‌نظر میان مدیریت شهری و اقشار مختلف جامعه تبدیل‌شده و ارائه خدمات عمرانی و خدماتی را با مطالبات آنها همسو سازد.

شهرداری پردیس نیز در قالب طرح استقبال از بهار نسبت به تهیه و تولید نرم‌افزار «میهمان پردیس» اقدام کرد.
این نرم‌افزار اندروید بعد از نصب و ارائه نمایی زیبا از ساختمان مرکزی شهرداری پردیس، بدون امکان خاصی و بلافاصله اماکن گردشگری، رستوران‌ها، مساجد، شماره‌های ضروری، معرفی شهر، نقشه شهر پردیس و … نمایش می‌دهد.
از آنجاییکه نظرات کارگشای شما شهروندان گرامی در راستای ارتقای بهره‌وری این نرم‌افزار برای مدیران شهری تا حد بسیاری حائز اهمیت است، قابلیت به‌روزرسانی و افزایش امکانات برای این اپلیکیشن لحاظ شده است.
بر پایه این گزارش، شهرداری پردیس پیش‌ازاین، نسبت به طراحی و تولید دو نرم‌افزار کاربردی اندروید با عناوین «شهرداری پردیس»، «پردیس آنلاین» و «ادعیه و مناجات» اقدام کرده بود.
امیدواریم شما شهروندان عزیز با درج نظرات خود ما را در تکمیل اپلیکیشن‌های طراحی‌شده شهرداری و تولید نرم‌افزارهای جدید حمایت کنند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید یا وارد کانال تلگرام صبح پردیس شوید

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل